قابلیت «روی کامپیوتر ادامه بده» ویندوز ۱۰ به آیفون می‌آید

عصر کالا- مایکروسافت چند روز پیش اعلام کرد یک ویژگی جدید به ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند.

قابلیت «روی کامپیوتر ادامه بده» ویندوز ۱۰ به آیفون می‌آید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این ویژگی «Continue On PC» یا همان «روی کامپیوتر ادامه بده» نام گرفته است. این قابلیت جدید برای راحتی کاربران ساخته شده تا بتوانند کاری که روی موبایل انجام می‌دهند را به‌سادگی روی کامپیوترشان ادامه دهند. این ویژگی در واقع با پشتیبانی  از اندروید آغاز شد اما اکنون مایکروسافت تایید آن را برای کاربران آیفون هم گرفته است.

    با ویژگی «روی کامپیوتر ادامه بده» کاربران موبایل می‌توانند با کلیک روی دکمه share در پایین یک صفحه‌ی باز روی گوشی خود ادامه کار را روی کامپیوتر پی بگیرند. در واقع مایکروسافت برای کاربران آیفون یک اپلیکیشن طراحی کرده که به‌وسیله آن می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند‌ جستجوهای وبشان را به کامپیوتر منتقل کنند.

    این قابلیت را تنها کاربران ویندوز 10 که نسخه Fast را دارند قابل اجراست و روی نسخه عمومی ویندوز 10 کار نمی‌کند. مایکروسافت هنوز در مورد اینکه چه زمانی سایر کاربران ویندوز 10 می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند حرفی نزده است.

    به‌زودی «روی کامپیوتر ادامه بده» بیش از این کاربردی می‌شود. در آینده قابلیت کپی و چسباندن متن بین دو پلتفرم هم به این سیستم اضافه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر