پتنت جدید سونی امکان دزدیدن شارژ گوشی های دیگر را فراهم می‌کند

عصر کالا- احتمالا تا به حال برایتان پیش آمده است که از سرویس وای فای دوستان خود به رایگان استفاده کنید. هفته گذشته سونی پتنت جدید خود را ثبت کرد، این کمپانی به شما کمک می‌کند تا بتوانید شارژ باتری گوشی دوستان خود را بدون اتصال هیچ کابلی بدزدید.

پتنت جدید سونی امکان دزدیدن شارژ گوشی های دیگر را فراهم می‌کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ قبل از اینکه درباره شارژشدن اسمارتفونتان توسط دستگاه دیگری شبیه به تستر یا مایکروویو هیجان زده شوید، باید اشاره کنیم که این پتنت که براساس تحقیق جیمز ریچارد میلن، True Xiongو چارلز مککوی شکل گرفته روی روش شناسایی ، انتخاب ، مدیریت هات اسپات متمرکز شده تا افراد بتوانند در صورت نیاز شارژباتری خود را با دوستان خود تقسیم کنند.

    سونی یکی از حمایت کنندگان جدی تکنولوژی های وایرلسNFC – ارتباط در محدوده نزدیک – است و با تکیه برآن امکان اتصال گوشی هایش را به سایر سخت افزار ها فراهم می‌کند مثل اسپیکرهای بلوتوثی . اما این پتنت جدید روی توسعه قابلیت برقراری ارتباط نزدیک متمرکز شده است تا علاوه بر تقسیم دیتا، شارژباتری را نیز تقسیم کنید.

    در مورد چگونگی عملکرد این پتنت توضیح چندانی داده نشده است. NFC یکی از راه های ضعیف برای انتقال دیتا است که برد کمی دارد و حتما باید دو دستگاه نزدیک به هم قرار گیرند. شارژ وایرلس واقعی، مانند ویژگی هایی که سونی درباره پتنت جدید خود توضیح داده است به انرژی بیشتری نیاز دارد و حتی در فاصله های بیشتر می‌تواند شارژ یک دستگاه را به سرعت خالی کند و به دستگاه مورد نظر شما انتقال دهد.

    به صورت تئوری زمانی که این پتنت رونمایی شود می‌توانید با اتصال به وای فای همزمان گوشی خود را شارژ نیز کنید. این تکنولوژی راه زیادی برای محقق شدن در پیش دارد. تا زمان رونمایی این پتنت به دزدیدن کابل شارژ گوشی دوستان خود ادامه دهید!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر