گوشی جدید هواوی Y۷ Prime وارد بازار ایران شد + قیمت

عصر کالا- وای ۷ پرایم گوشی جدید هوآوی که دوام باتری فوق‌العاده‌ای دارد و رقیب ال‌جی X power/power۲ محسوب می‌شود به تازگی وارد بازار کشورمان شده است.

گوشی جدید هواوی Y۷ Prime وارد بازار ایران شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، وای 7 پرایم گوشی میان‌رده جدید هوآوی است که به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. اما این گوشی با دیگر میان‌رده‌های هوآوی در این رنج قیمت یک تفاوت قابل توجهی دارد و آن چیزی نیست جر باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپری. با تست‌هایی که ما با این گوشی انجام دادیم به جرأت می‌توان گفت با یک بار شارژ کامل این گوشی تا بیش از 3 روز تمام بی‌نیاز به شارژ خواهید بود. البته در صورتی که استفاده آن چنان سنگین از آن نداشته باشید.

    وای 7 پرایم نسخه پیشرفته وای 7 محسوب می‌شود که از رم و حافظه‌داخلی بیشتری بهره می‌برد. همچنین سنسور اثر انگشت که در نسخه وای 7 وجود نداشت نیز به وای 7 پرایم اضافه شده است. این گوشی علاوه بر قیمت مناسب و اقتصادی‌ای که دارد از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است و طراحی یکپارچه فلزی و شیشه‌ای آن جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده است.

    اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند با قیمت مقرون به صرفه دارید و فاکتور اصلی خریدتان دوام باتری است، بی‌شک Y7 Prime یکی از بهترین گزینه موجود در بازار است. در ادامه می‌توانید از مشخصات کلیدی و قیمت این گوشی در بازار ایران مطلع شوید.

    مشاهده مشخصات کامل Y7 Prime

    Y7 Prime را هم‌اکنون می‌توانید با قیمت 765,000 تومان خریداری کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر