گوشی لنوو Zuk Edge وارد بازار ایران شد

پرچمداری قدرتمند و ارزان قیمت از دیار چین

عصر کالا- موبایل جدید و قدرتمند Zuk Edge از محصولات کمپانی چینی لنوو به عنوان یک موبایل پرچمدار با صفحه نمایشی با حاشیه بسیار پایین بعد از مدت‌ها وارد بازار ایران شده است.

پرچمداری قدرتمند و ارزان قیمت از دیار چین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از ایلنا: شرکت لنوو بعد از رونمایی گوشی شیائومی می میکس به عنوان اولین گوشی دنیا با نمایشگری با حاشیه صفحه نمایش بسیار پایین تصمیم گرفت تا موبایلی را با قیمت کمتر اما با ظاهری شبیه به پرچمدار کمپانی شیائومی تولید کند. گوشی Zuk Edge از محصولات خانواده زوک محصولی تمام عیار با صفحه نماشی با حاشیه صفحه نمایش بسیار پایین اما در عین حال اقتصادی است.

    از جمله مشخصات سخت افزاری موبایل هوشمند Zuk Edge باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 821 با فرکانس  2.35 و 1.6 گیگاهرتز،  پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 402 پیکسل در هر اینچ، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو است.

    لنوو Zuk Edge بعد از شیائومی می 5 اس پلاس جزو ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های بازار جهانی با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 و سومین موبایل همراه با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 821 در بازار ایران بعد از شیائومی می 5 اس پلاس و اچ تی سی یو اولترا است که در بازار ایران  نسخه 4 گیگابایت حافظه رم  و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن همراه با گارانتی هما تلکام دارای قیمت 1,5000,00 تومان است و در بازار خارج از کشور نیز دارای برچسب قیمتی 555 دلار است.

    لازم به ذکر است که گوشی Zuk Edge از لنوو فعلا به صورت محدود در بازار ایران موجود است و به زودی عرضه گسترده آن صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر