سامسونگ گلکسی نوت ۸ احتمالاً در شهریور ماه عرضه می شود

عصر کالا- زمان معرفی رسمی سامسونگ گلکسی نوت ۸ تقریباً مشخص شده و قرار است سامسونگ یک کنفرانس مطبوعاتی در اول شهریور ماه برگزار کند. احتمال دارد گوشی جدید گلکسی نوت ۸ در نیمه اول شهریور ماه عرضه شود.

سامسونگ گلکسی نوت ۸ احتمالاً در شهریور ماه عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، هنوز اطلاعاتی رسمی درباره تاریخ دقیق عرضه این گوشی وجود ندارد اما میتوان بر اساس زمان معرفی رسمی گوشی نوت 8 توسط سامسونگ، زمان عرضه آن را در بازارها پیش بینی کرد.
    اگر سامسونگ گوشی گلکسی نوت 8 را در تاریخ اعلام شده معرفی کند، احتمالاً پیش فروش آن را از روز جمعه سوم شهریور ماه و در نهایت فروش گوشی را نیز یک هفته پس از آن یعنی در دهم شهریور آغاز خواهد کرد.
    تاکنون شایعات زیادی درباره مشخصات نوت 8 جدید منتشر شده است. گفته می شود این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 و یا یک پردازنده اگزینوس سامسونگ خواهد بود که بسته به بازار و منطقه عرضه گوشی از این پردازنده ها استفاده خواهد شد. بر اساس اخبار غیر رسمی این گوشی دارای یک رم 6 گیگابایتی خواهد بود که مشتریان می توانند بنا به حافظه مورد نیاز خود از بین نسخه های 64، 128 و 256 گیگابایتی حافظه داخلی مناسب را انتخاب کنند.

    از دیگر مشخصات ذکر شده برای نوت 8 می توان به صفحه نمایش اینفینیتی 6.3 اینچی Quad HD با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل اشاره کرد. همچنین علاقه مندان می توانند از دوربین های عقبی و سلفی با کیفیت بالایی در این گوشی بهره ببرند. دوربین عقبی گوشی از نوع دوربین های دوگانه است. یکی از این دوربین ها دارای یک لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال سه برابر خواهد بود و دوربین بعدی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با یک لنز زاویه عریض است.
    انتظار می رود گوشی با سیستم عامل اندروید نوقا رونمایی شده و سپس بعد از مدت کوتاهی به روز رسانی اندروید O را دریافت کند. گفته می شود این سیستم عامل در یکی از روزهای آبان ماه برای اولین بار با گوشی های جدید گوگل پیکسل عرضه خواهد شد.
    سامسونگ هنوز این تاریخ را تائید نکرده اما به محض کسب اطلاعات جدید در این خصوص با شما در میان خواهیم گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر