مقایسه مشخصات فنی شیائومی Mi ۶ با گلکسی S۸ و آیفون ۷ Plus

عصر کالا- شیائومی برندی کمتر شناخته‌شده در آمریکا و اروپا است؛ اما کاربران کشورهای آسیایی مثل چین و هند، این کمپانی را به عرضه محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه می‌شناسند. حالا نیز پرچمدار جدید این شرکت یعنی شیائومی می ۶ (Xioami Mi ۶) با سخت افزاری بسیار قوی و البته قیمتی پایین معرفی شده است تا بار دیگر، زنگ خطر برای رقبا به صدا در آید. اما چه تفاوتی میان این گوشی با دیگر پرچمداران اندرویدی وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال می‌خواهیم مشخصات فنی شیائومی می ۶ را با گلکسی اس ۸ (Samsung Galaxy S۸) و آیفون ۷ پلاس (Apple iPhone ۷ Plus) مقایسه کنیم.

مقایسه مشخصات فنی شیائومی Mi ۶ با گلکسی S۸ و آیفون ۷ Plus
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ همان‌طور که می‌دانید، گوشی شیائومی می 6 با بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه رم، یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند اندرویدی محسوب می‌شود. اما نکته قابل توجه در رابطه با این اسمارت فون، قیمت کمتر آن در مقایسه با گوشی هایی همچون گلکسی اس 8 و آیفون 7 پلاس است. در واقع شیائومی می 6 با داشتن سخت افزاری قدرتمند، نصف پرچمداران سامسونگ و اپل قیمت دارد.
    به یاد داشته باشید که گوشی جدید شیائومی به صورت رسمی وارد بازار آمریکا و کشورهایی اروپایی نمی‌شود و در صورت ارائه آن توسط شرکت‌های شخص ثالث، احتمالا قیمت نهایی این گوشی بیشتر از ارقام اعلام شده توسط مدیران خواهد بود. به‌علاوه، شیائومی Mi 6 فاقد باندهای ارتباطی مهم 20 (برای اروپا)، 17 (برای AT&T LTE) و 12 (برای T-Mobile LTE) بوده و با اپراتورهای ورایزن وایرلس و اسپرینت نیز کار نمی‌کند.

    اگرچه برای آشنایی کامل با این گوشی جدید مجبوریم تا عرضه رسمی آن به بازار و انجام بررسی‌های مختلف منتظر باشیم، اما بد نیست به صورت اجمالی، مشخصات فنی شیائومی می 6 را با دیگر گوشی های محبوب همچون گلکسی اس 8 و آیفون 7 پلاس مقایسه کنیم. تصور می‌کنید کدام دستگاه ارزش خرید بالاتری دارد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر