نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ ، زباله‌ها را از جا می‌کند

عصر کالا- جاروبرقی Prince-۲۱۰۰ ، نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ است که زباله‌ها در مخزن شیشه‌ای آن جمع می‌شوند. در ادامه با ویژگی‌های این جاروبرقی آشنا خواهیم شد.

نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ ، زباله‌ها را از جا می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، حالا خیلی فاصله گرفته‌ایم از زمانی که برای نظافت خانه، خانم‌ها روی زمین زانو می‌زدند و با دستمال زمین را تمیز می‌کردند یا زمانی که برای نظافت فرش مجبور بودند آن را از خانه بیرون ببرند و با چوب آنقدر به آن ضربه بزنند تا خاک و خرده‌ریزها از دل آن بیرون بیاید. با وجود این چه کسی فکر می‌کرد یک روز گردباد، زباله و خاک را از خانه‌ها بیرون کند؟
    ماجرا خیلی شبیه داستان جادوگر شهر OZ شده، گردباد می‌آید، اما خانه را از جا نمی‌کند و فقط خاک و زباله‌ها را جدا می‌کند و خانه دست نخورده و تمیز و مرتب باقی می‌ماند. همه چیز به همین هیجان‌انگیزی است! سامسونگ با الهام از شکل‌گیری گردباد، جارویی ساخته که حتی خاک و خرده‌های کوچک را از فرش و از زمین و زندگی جمع می‌کند.
    جاروی پرنس که نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ است، طوری کامل نظافت خانه را انجام می‌دهد و انقدر کار با آن ساده است که شما واقعا احساس می‌کنید شاهزاده هستید.
    زباله‌ها پشت ویترین!
    جاروبرقی Prince-2100 نسل جدید جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ است که زباله در مخزن شیشه‌ای آن جمع می‌شود. تماشای جمع شدن و فشرده شدن زباله‌ها داخل مخزن تجربه جالبی است و خوبی آن این است که مثل قدیم اگر سهوا وسیله‌ای وارد دستگاه شود مجبور نیستید همه کیسه را خالی کنید و بعد متوجه شوید، اصلا وسیله مورد نظر داخل کیسه نرفته بوده! اینجا همه چیز دیده می‌شود و دسترسی به داخل مخزن خیلی ساده است. برای خالی کردن مخزن هم هیچ خاکی بلند نمی‌شود و فقط کافیست مخزن را از جا بیرون بکشید! دسته آن را مثل یک جام توی دستتان نگه دارید، درپوش را بردارید و آن را توی سطل زباله خالی کنید و اگر دوست داشته باشید کمی آب داخل آن بگردانید و تمیزش کنید! انقدر همه چیز آسان است که گاهی باورکردنش برای آدم سخت می‌شود.

    ویژگی گردباد در جاروبرقی بدون کیسه سامسونگ

    آیا برای شما هم گاهی این سوال پیش آمده که اول جارو کنید یا گردگیری؟ چون وقتی اول گردگیری می‌کنید بعد از جارو دوباره همه جا خاک می‌نشیند و وقتی اول جارو می‌کنید، گرد و خاک و خرده‌ها دوباره روی زمین می‌ریزد؟ این مشکل با داشتن جاروی پرنس سامسونگ کاملا برطرف می‌شود و اینجاست که پای گردباد به وسط می‌آید. درست وسط مخزن شیشه‌ای این جاروبرقی، استوانه‌ای قرار دارد که با ایجاد نیروی گریز از مرکز، یعنی چیزی شبیه به گردباد، باعث تفکیک زباله‌های درشت و ریز و البته جمع شدن کامل گرد و خاک می‌شود. به این ترتیب و با کمک نیروی CycloneForce علاوه بر جمع شدن کامل گرد و خاک از سطح فرش و هر سطح دیگری، فیلتر هوای جاروبرقی هم پاکیزه‌تر می‌ماند و هوایی که از جارو خارج می‌‌شود کاملا تصفیه شده است.
    جاروی بزرگ یا کوچک
    شاید شما طرفدار جاروبرقی بزرگ باشید. خیلی‌ها معتقدند این شکلی دیگر نیازی به تعویض یا خالی کردن مدام کیسه جاروبرقی ندارند، اما جاروبرقی Prince-2100 سامسونگ با وجود مخزن شیشه‌ای این مشکل را برطرف کرده و اگرچه خیلی‌ها آن را بیشتر مطابق با ذائقه خانواده‌های کوچک و کم‌جمعیت می‌دانند اما سبکی و جمع‌وجور بودن آن را نمی‌توان نادیده گرفت. آن هم وقتی که موتور پرقدرت آن در کنار سری مخصوص با چسبندگی چندبرابر، کشش فوق العاده‌ای برای آن ایجاد کرده است.
    موتور خاموش!
    صدای زیاد جاروبرقی‌ها عموما یکی از نقاط ضعف آنهاست. اما فکر کنید چقدر خوب است که با جاروبرقی پرنس سامسونگ می‌توانید حین جارو کردن، صدای تلویزیون یا ضبط را بشنوید و به خاطر وجود موتور کم صدای آن هر وقت از روز که دوست داشتید جارو بکشید.
    انتخاب جاروبرقی مناسب
    انتخاب و خرید جاروبرقی واقعا کار ساده‌ای نیست. وقتی در بازار با قیمت‌ها، امکانات و توضیحات مختلف روبرو می‌شوید و نمی‌دانید کدام فروشنده راست می‌گوید و کدام گارانتی و کدام جنس اصل است. اما همیشه گزینه‌های مطمئنی وجود دارد. گزینه‌ای که بدانید با برخورداری از گارانتی اصل، تمام ویژگی‌های یک جاروبرقی مدرن را دارد. جاروبرقی پرنس سامسونگ از جمله جاروبرقی‌هایی است که با خرید آن همیشه خیالتان راحت است که به خاطر طراحی خاصش، وجود کلید روشن و خاموش و کم و زیاد کردن درجه روی دسته، سبکی دستگاه، مکش فوق العاده و صدای کم، راحت‌ترین جارو را می‌توانید با آن تجربه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر