پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی کدام است؟

عصر کالا- اخیراً گزارشی از موسسه Strategy Analytics در رابطه با میزان فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال منتشر شده است که در آن شرکت سامسونگ با اختلاف زیادی، در بخش اندروید اول می باشد.

پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی کدام است؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، شرکت سامسونگ به واسطه محبوبیت گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که به ترتیب 2.8 درصد و 2.5 درصد از فروش بازار را در جهان به خود اختصاص داده است و توانست عنوان پر فروش ترین شرکت سازنده گوشی های اندرویدی را بدست آورد.
    طبق گزارش منتشر شده، گوشی آیفون 7 شرکت اپل با سهم 8.9 درصدی از بازار، بالاترین جایگاه را کسب کرد و به عنوان پر فروش ترین گوشی هوشمند معرفی شد. گوشی شیائومی Redmi 4 نیز در رتبه پنجم با 1.5 درصد از سهم بازار دیده می شود. بنا بر این آمار می توان گفت که پنج گوشی برتر، حدود 15.7 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند.
    به گفته مدیر اجرایی Strategy Analytics، تعداد کل گوشی های به فروش رسیده در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به سال گذشته، 5.5 درصد رشد داشته است و این یعنی؛ با افزایش 19 میلیون دستگاهی، از 341.5 میلیون دستگاه به 350.4 میلیون دستگاه رسیده است.
    با توجه به آمار منتشر شده، شرکت سامسونگ گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به ترتیب، 10.2 میلیون دستگاه و 9 میلیون تعداد گوشی هوشمند به بازار عرضه کرده است. شرکت شیائومی نیز 5.5 میلیون دستگاه Redmi 4 به فروش رسانده است.
    اگر چه شیائومی و سامسونگ در مقیاس جهانی عملکرد خوبی داشته اند، اما این شرکت ها می خواهند فروش خود افزایش دهند. سامسونگ قرار است یکم شهریور ماه از پرچمدار جدید خود، گلکسی نوت 8، رونمایی کند. شیائومی قصد دارد تا سه سال آینده 2000 فروشگاه جدید تاسیس کند و از اهداف این شرکت آن است تا بتواند در هر کشور فروشگاه فروش محصول خود را داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر