آمریکایی‌ها چندسال یکبار گوشی می‌خرند؟

عصر کالا- تازه‌ترین تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران آمریکایی حدودا سه سال یکبار گوشی‌های هوشمند خود را تعویض می‌کنند.

آمریکایی‌ها چندسال یکبار گوشی می‌خرند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به لطف گارانتی‌های دو ساله بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل و افزایش بی‌سابقه قیمت محصولات فناوری همچون گوشی‌های هوشمند، بسیاری از کاربران آمریکایی درتازه ترین تحقیقات و نظرسنجی‌های صورت گرفته عنوان کرده‌اند که سعی می‌کنند حداقل سه سال گوشی خود را نگه دارند و از آن استفاده بهینه کنند.

    خیل عظیمی از آنها خاطرنشان کرده‌اند که خریداری هر گوشی هوشمند جدید و پرچمداری که به بازارهای جهانی می‌آید، کار بسیار نادرستی است که علاوه بر نداشتن صرفه اقتصادی، آنها را با مشکلات زیادی در انتقال اطلاعات موردنیازشان و همچنین عادت کردن به گوشی جدید مواجه می‌سازد.

    در گزارشی که در وب سایت phonerena  آمده است، برخی دیگر از این کاربران نیز بر این باورند که گوشی‌های هوشمند، دیگر وارد فاز و مرحله جدیدی شده‌اند که در آنها امکانات و قابلیت‌های افزوده شده چندان قابل ملاحظه نیست و تفاوت چندانی با نسل‌های قبلی آنها ایجاد نمی‌کند؛ بنابراین تهیه یک گوشی پرچمدار جدید تفاوت‌های زیادی با گوشی فعلی شما نخواهد داشت.

    به طور کلی می‌توان دریافت که کاربران آمریکایی ترجیح می‌دهند که به طور متوسط هر سه سال یکبار گوشی‌های هوشمند خود را تغییر دهند تا علاوه بر تمام شدن زمان گارانتی، با خریداری یک دستگاه جدید از قابلیت‌های جدید و متمایز تری بهره‌مند شوند.

    در این تحقیقات، پژوهشگران همچنین به نکته جالبی دست یافتند که در آن معلوم شد کاربران گوشی‌های آیفون گوشی های خود را مدت زمان بیشتری نسبت به کاربران اندرویدی نگه داشته‌اند و تمایلی به تعویض زودهنگام دستگاههای مورداستفاده خود ندارند.

    در این نظرسنجی‌ها تنها پنج درصد از افراد عنوان کردند که ترجیح می‌دهند هر گوشی هوشمند جدیدی که توسط شرکت‌های تولیدکننده موبایل معرفی و عرضه می‌شود را تهیه کنند.  

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر