ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود

عصر کالا- ساعت هوشمند جدید Arrow فقط ۱۵۰ دلار قیمت دارد و به یک دوربین با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه مجهز شده است.

ساعت هوشمند Arrow به دوربین ۳۶۰ درجه مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، اولین ساعت هوشمند گلکسی گیرِ سامسونگ به یک دوربین مجهز بود که امکان ثبت عکس در اختیار کاربران قرار می‌داد. البته کیفیت این تصاویر چندان قابل توجه نبود. از آن زمان به بعد احتمالا برخی کاربران منتظر عرضه‌ی ساعت هوشمند جدیدی هستند که به یک دوربین‌ مجهز شده باشد. حال کمپانی Arrow طرح مورد نظر خود برای تولید یک ساعت هوشمند جدید مجهز به دوربین را در وب‌سایت جذب سرمایه‌ی ایندیِگوگو قرار داده است.

    شرکت نامبرده یک ساعت هوشمند زیبا طراحی کرده است که با دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس سازگاری دارد و از قابلیت منحصربه‌فردی برخوردار است. این محصول به یک دوربین 1080p اچ‌دی مجهز شده که امکان چرخش 360 درجه دارد. البته باید اشاره‌ کنیم این دوربین با دوربین‌های 360 درجه فرق دارد و در واقع می‌توانید آن‌ را روی مکان دلخواه در حاشیه‌ی نمایشگر، بچرخانید؛ در نتیجه امکان ثبت عکس از زوایای مختلف در دسترس خواهد بود.

     

    با توجه به ویژگی‌هایی که این محصول ارائه می‌دهد، قیمت 150 دلاری تعیین‌شده برای آن مسلما بسیار قابل توجه است. این ساعت هوشمند به 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده و می‌توانید تصاویر و ویدیوهای مختلف را روی آن ذخیره کنید و بدین ترتیب برای انتقال تصاویر و ویدیوهای ثبت‌شده به رایانه، نیاز نیست این اقدام را در فاصله‌های زمانی کوتاه انجام دهید. ساعت هوشمند جدید Arrow به دوربین 5 مگاپیکسلی 1080p مجهز شده است. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. وجود این قابلیت باعث خواهد شد تصاویر و ویدیوها با کیفیت بهتری ثبت شوند. وجود قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال در یک دوربین با چنین ابعاد کوچکی، باعث می‌شود محصول مورد بحث جذاب‌تر به‌ نظر برسد.

    سازندگان ساعت هوشمند Arrow مدعی شده‌اند که با هر بار شارژ باتری این گجت می‌توان تا 20 ساعت استفاده‌ی ترکیبی از آن انتظار داشت. ظرفیت باتری این محصول 400 میلی‌ آمپر ساعت است. از جمله ویژگی‌های دیگر این محصول می‌توان به نمایشگر اولد آن اشاره کرد. ساعت هوشمند Arrow سیستم عامل Arrow Wear OS را اجرا می‌کند. بنا به اعلام شرکت نامبرده، این سیستم عامل بر پایه‌ی اندروید 5.1 توسعه داده شده است. ساعت مورد بحث همچنین از بلوتوث نسخه‌ی 4.2 و وای‌فای 802.11 بی/جی/ان پشتیبانی می‌کند و به 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که این محصول از بندهای استاندارد 24 میلی‌متری استفاده می‌کند.

     

    ساعت Arrow امکاناتی برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول به جی‌پی‌اس مجهز شده است و امکان پاسخ‌گویی به تماس‌های صوتی دارد. دیگر ویژگی‌های ساعت نامبرده شامل مشاهده‌ی نوتیفیکیشن‌ها و پاسخ به پیام‌ها بدون نیاز به استفاده از گوشی می‌شود. این ساعت هوشمند منحصربه‌فرد همچنین به شما اجازه خواهد داد کتابخانه‌ی چندرسانه‌ای محلی خود را همگام‌سازی کنید و در نتیجه بدون اتصال به دستگاه‌های دیگر، فایل‌های همگام‌سازی شده را پخش کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به امکان کنترل سرویس استریم مورد علاقه و امکان تغییر ظاهر نمایش ساعت اشاره کرد. با توجه به آنچه گفته شد، هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام، نیازی به بیرون آوردن گوشی نخواهید داشت.

    با در نظر گرفتن قیمت و مشخصات ساعت هوشمند Arrow، مسلما این محصول برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود. هم‌اکنون مدتی است که بازار ساعت‌های هوشمند، نوآوری قابل توجهی به خود ندیده و به همین دلیل جای خوشحالی دارد که حالا یک استارتاپ حاضر شده است در این حوزه ایده‌های جدید را به مرحله‌ی اجرا درآورد و در واقع ریسک این‌ اقدام را به جان بخرد. Arrow تا همین حالا 8 برابر مبلغ سرمایه‌ی اولیه‌ی مورد نیاز خود را جمع‌آوری کرده است و همانطور که گفته شد، قیمت مدل پایه‌ی ساعت این شرکت فقط 150 دلار و قیمت مدل چرمی آن 170 دلار است. همچنین مشتریانی که بخواهند این ساعت هوشمند را به همراه بند فلزی خریداری کنند باید 180 دلار پرداخت کنند. کمپانی مورد بحث بندهای مخصوص این ساعت را به‌طور جداگانه نیز به‌ فروش می‌رساند و به همین جهت افراد می‌توانند چند بند با ظاهر و شکل مختلف برای این دستگاه خریداری کنند تا همیشه امکان ست شدن آن با نوع پوشش لباس وجود داشته باشد. متأسفانه ساعت هوشمند Arrow کاملا ضد آب نیست. این محصول گواهی IP65 دارد؛ بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. انتظار می‌‌رود ساعت هوشمند Arrow ماه فوریه‌ی 2018 به دست مشتریان برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر