انتشار لیست قابلیت‌های گیر اس ۳ که با آیفون و گوشی های اندروید دیگر سازگار هستند

عصر کالا- در لیست دستگاه‌های سازگار با ساعت هوشمند گیر اس ۳ که توسط سامسونگ منتشر شده است، نام آیفون و دستگاه‌های اندرویدی دیگر غیر از سامسونگ نیز دیده می‌شود.

انتشار لیست قابلیت‌های گیر اس ۳ که با آیفون و گوشی های اندروید دیگر سازگار هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ هرچند در آینده‌ی نزدیک استفاده از گیر اس سامسونگ با آیفون ممکن خواهد شد؛ اما کره‌ای‌ها سایر گوشی‌های هوشمند اندروید را نیز به‌صورت کامل در ساعت هوشمند خود پشتیبانی نمی‌کنند و گیر اس 3 همچنان بهترین همخوانی را با دستگاه‌های سری گلکسی دارد. سامسونگ امروز لیستی از دستگاه‌های سازگار با ساعت هوشمند گیر اس 3 را منتشر کرده است که بر اساس آن، گیر اس با آیفون و گوشی‌های اندروید سایر شرکت‌ها نیز همخوانی دارد.

    باید به این نکته توجه داشته باشید که گیر اس 3 با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل سازگاری دارد، ولی امکانات این ساعت در آیفون محدود شده است؛ چرا که اپل محدودیت‌های زیادی در سیستم عامل آی‌او‌اس اعمال می‌کند. استفاده از گیر اس 3 در کنار دستگاه‌های اندرویدی غیر از سامسونگ نسبت به استفاده از این ساعت هوشمند در کنار آیفون، امکانات به‌مراتب بهتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع اگر از گیر اس 3 به همراه محصولات اندرویدی دیگر استفاده کنید، فقط برخی از قابلیت‌های موجود در بخش پیام‌رسانی، تماس صوتی و ایمیل را از دست می‌دهید و حتی ویژگی‌هایی چون سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ‌ پی نیز به‌طور کامل در اختیار شما قرار خواهد داشت. امید می‌رود نسل بعدی ساعت هوشمند سری گیر اس سامسونگ از تمام دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار پشتیبانی کند. در هر صورت لیست دستگاه‌هایی را که اکنون با گیر اس 3 سازگاری دارند، می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

    البته نباید به ستون پشتیبانی از قابلیت‌های گیر اس 3 در سایر گوشی‌های هوشمند اندروید چندان دل‌خوش بود؛ چراکه در کنار محدودیت‌های موجود، دسترسی به فروشگاه خرید محصولات نرم‌افزاری گیر نیز برای گوشی‌های هوشمند غیر از خانواده گلکسی‌ سامسونگ با محدودیت فراوانی همراه است. نظر شما در این مورد چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر