لنوو به فعالیت برند ZUK Mobile پایان می‌دهد

عصر کالا- چند ماه قبل، کمپانی لنوو اعلام کرد که قصد دارد تمامی برندهای موبایل خود را به یک مجموعه واحد تبدیل کند و حالا نوبت به ZUK Mobile رسیده است.

لنوو به فعالیت برند ZUK Mobile پایان می‌دهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازجی اس ام,ظاهرا علت این موضوع، ناهماهنگی با موتورولا موبیلیتی است. این اتفاق شامل برندهای موتو و وایب می‌شود اما انتظار نداشتیم که زوک هم در این برنامه حضور داشته باشد چراکه زوک برندی مستقل است و برای لنوو، مانند برنا آنر برای هواوی است.

    این خبر از سوی کاربری به نام @Old Cool در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که پست او، توسط یک تحلیلگر پاسخ داده شد و ادعای او را تایید کرد. این تحلیلگر می‌گوید که برند زوک موفقیت‌های خوبی را تجربه کرد و توانست در مدت کوتاه حیات خود نظر مثبت کاربران را به سمت خود معطوف کند.

    ZUK Mobile در 28 مه 2015 تاسیس شد و تنها یک ماه مانده به دو ساله شدن، لنوو تصمیم به تعطیلی آن گرفته است. در طول فعالیت این برند، محصولات ZUK Z1، ZUK Z2، ZUK Z2 Pro و ZUK Edge معرفی شدند.

    در اوایل سال جاری میلادی تصاویری در فضای وب منتشر شد که منتسب به ZUK Edge II Special Edition بود اما با به گوش رسیدن گزارش اخیر، ظاهرا قرار نیست این محصول زیبا راهی به سمت بازار پیدا کند. طرفداران این برند، می‌توانند به سراغ آخرین محصول یعنی ZUK Edge بروند.

    ظاهرا قرار است مدیران و موسسان برند زوک به بخش‌های دیگر کمپانی لنوو بروند از جمله بخش PC و دیتا سنتر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر