رنگ‌ها و قیمت احتمالی گلکسی S۸ و S۸ Plus لو رفت

عصر کالا- امروز تصاویر جدیدی از پرچمداران در راه عرضه سامسونگ یعنی گلکسی S۸ و گلکسی S۸ منتشر شد و گوشی‌های نمایش داده شده در این تصاویر مشکی رنگ بودد. با این حال انتظار می‌رود که سامسونگ رنگ‌های دیگری را نیز برای پرچمداران جدید خود انتخاب کرده باشد و اکنون مطابق با توییت جدید Roland Quandt، این رنگ‌ها و احتمالا قیمت گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس مشخص شده است.

رنگ‌ها و قیمت احتمالی گلکسی S۸ و S۸ Plus لو رفت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ‌شات، به گفته Quandt، گلکسی S8 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و بنفش تولید می‌شود. نمی توان مطمئن بود که رنگ‌های دیگری نیز در کار خواند بود یا نه اما اینها رنگ‌هاست که تاکنون به آنها اشاره شده است. این کاربر هم چنین خبر داده که نسخه استاندارد گلکسی جدید سامسونگ احتمالا 799 یورو قیمت داشته و نسخه پلاس که دارای نمایشگر بزرگتر است نیز احتمالا 899 یورو خواهد بود.

    باید بدانید که احتمالا این قیمت‌ها مبتنی با اطلاعات ارایه شده توسط یک خرده فروش اتحادیه اروپا هستند به این ترتیب گلکسی S8 و S8 پلاس لزوماً با همین قیمت‌ها در ایالات متحده یا سایر کشورهای جهان عرضه نخواهند شد. در هر حال اگر این خبر صحت داشته باشد، می‌تواند کاربران را از حدود قیمت این دو گوشی هوشمند جدید با خبر کند.

    برای مقایسه، گلکسی S7 و S7 Edge به ترتیب 699 و 799 یورو قیمت داشتند به این ترتیب شایعه افزایش قیمت 100 یورویی قابل باور به نظر می‌رسد. در هر حال تا پایان ماه جاری میلادی، اخبار رسمی مربوط به مشخصات این دو گوشی توسط سامسونگ منتشر خواهد شد. علاوه بر این احتمالا پیش ثبت نام خرید این دو گوشی نیز از دهم آوریل آغاز خواهد شد، گرچه اخرین شایعه‌ای منتشر شد که از عرضه این گوشی‌ها با تاخیر و در 28 آوریل خبر می‌داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر