موتورولا موتو سی و موتو سی پلاس معرفی شدند

عصر کالا- پس از انتشار شایعات متعددی پیرامون گوشی های ارزان قیمت موتورولا موتو سی (Motorola Moto C) و موتو سی پلاس (Motorola Moto C Plus)، سرانجام ساعاتی پیش این محصولات معرفی و قیمت و مشخصات آنها رسما اعلام شد.

موتورولا موتو سی و موتو سی پلاس معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، در حالی که موتورولا موتو سی و موتو سی پلاس از نظر طراحی ظاهری مشابه یکدیگر بوده و در واقع غیر قابل تشخیص هستند، اما تفاوت‌هایی در امکانات داخلی دارند.
    موتورولا موتو سی
    موتورولا موتو سی مجهز به صفحه نمایشی 5 اینچی از نوع FWVGA (رزولوشن 854 در 480 پیکسل) است که این روزها در هیچ‌یک از محصولات سال 2017 شاهد نیستیم. دوربین اصلی این اسمارت فون 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 74 درجه، فوکوس ثابت و فلاش LED بوده که قادر است ویدیوهایی با کیفیت 720 پیکسل ضبط کند. دوربین سلفی این گوشی ارزان قیمت موتورولا نیز 2 مگاپیکسلی‌ست که زاویه دید 63 درجه‌ای داشته و همانند دوربین اصلی، دارای فوکوس ثابت و فلاش LED است.

    موتورولا موتو C از چیپست مدیاتک MT6737M با پردازنده مرکزی 4 هسته‌ای Cortex-A53 قدرت گرفته و در سرعت 1.1 گیگاهرتز کلاک شده است. 1 گیگابایت رم و 8 یا 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز مجموعه حافظه این محصول را تشکیل داده‌اند. از دیگر مشخصات موتورولا موتو سی می‌توان به باتری 2350 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. اندروید 7 نوقا نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این موبایل پایین‌رده نصب شده است. ابعاد گوشی جدید موتورلا 145.5 در 73.6 در 9 میلی‌متر بوده و وزنی برابر با 154 گرم دارد. این اسمارت فون در رنگ‌های قرمز، سفید، نقره‌ای و مشکی در دسترس خواهد بود.
    به گفته موتورولا، گوشی های ارزان قیمت این کمپانی پیش از پایان فصل بهار در بازارهایی نظیر آمریکای لاتین، اروپا و آسیا و اقیانوسیه عرضه خواهند شد. قیمت مدل آنلاک موتو سی 3G با 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی، تنها 89 یورو خواهد بود. اما اگر قصد خرید نسخه 4G این گوشی را دارید، باید تا 99 یورو بپردازید.
    موتورولا موتو سی پلاس
    اگرچه موتو سی پلاس در ظاهر شبیه به موتو سی است اما شاهد بهبودهایی در رزولوشن صفحه نمایش، اندازه باتری، امکانات دوربین اصلی، رم و فرکانس CPU نسبت به مدل پایه هستیم.

    موتورولا موتو سی پلاس دارای نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، فوکوس اتوماتیک، میدان دید 71 درجه‌ای و فلاش LED است. چیپست این گوشی مدیاتک MT6737 (بدون M آخر) بوده و بدین معناست که علی‌رغم استفاده از همان CPU چهارهسته‌ای Cortex-A53، به سرعت 1.3 گیگاهرتز ارتقا یافته است. برخی مدل‌های موتو C پلاس دارای 2 گیگابایت رم هستند که همه آنها از 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا پشتیبانی می‌کنند.
    این بهبود در مشخصات داخلی، باتری بزرگتری نیز می‌طلبد؛ موتورولا موتو سی پلاس به یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که به نظر می‌رسد به راحتی تا یک روز دوام داشته باشد. ابعاد این گوشی نیز 144 در 72.3 در 10 میلی‌متر با وزن 162 گرم است. سایر مشخصات آن، مثل رنگ‌بندی، همانند موتو C خواهد بود.
    شروع قیمت موتو سی پلاس با 1 گیگابایت رم، 119 یورو است که در صورت نیاز، باید مبلغ بیشتری برای مدل 2 گیگابایتی آن بپردازید. زمان عرضه این اسمارت فون نیز همزمان با موتو سی اعلام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر