دو گوشی ویوو ایکس ۹ اس و ویوو ایکس ۹ اس پلاس با دوربین سلفی دوگانه شگفتی می‌آفرینند

عصر کالا- ویوو ایکس ۹ اس و وویو ایکس ۹ اس پلاس (Vivo X۹s & Vivo X۹s Plus) دو گوشی چینی مجهز به دوربین دوگانه سلفی، قیمت زیر ۵۰۰ دلار و مشخصات فنی قابل قبول هستند که ساعاتی پیش رسما معرفی شدند. در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد.

دو گوشی ویوو ایکس ۹ اس و ویوو ایکس ۹ اس پلاس با دوربین سلفی دوگانه شگفتی می‌آفرینند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، گوشی ساز چینی ویوو از دو گوشی هوشمند جدید خود رسما رونمایی کرد. ویوو ایکس 9 اس و ویوو ایکس 9 اس نام این دو محصول جدید است که نسبت به نسل های پیشین خود پیشرفت نسبتا کمی داشته است. این دو مدل جدید شامل باتری بزرگتر، بدنه‌ای کمی عریض‌تر و اندروید نوقا می‌شوند.
    ویوو ایکس 9 اس و ایکس 9 اس پلاس همانند نسل پیشین خود از دوربین سلفی دوگانه برخوردارند و از نظر سخت افزاری نیز تغییر زیادی را شامل نشده‌اند، اما انتظار می‌رود مدل ایکس 9 اس پلاس با قیمت حدودی 440 دلار به فروش برسد. در زیر نگاهی به مشخصات فنی دو مدل خواهیم انداخت. لازم به ذکر است که این دو گوشی از نظر مشخصات فنی با یکدیگر یکسان هستند و تنها اندازه نمایشگر و باتری آن‌ها است که متفاوت است. علاوه بر این، دوربین سلفی این خانواده ارائه کننده افکت بوکه است که نمایش فوق‌العاده‌ای را به تصاویر سلفی مخاطبانش می‌دهد.
    مشخصات فنی ویوو ایکس 9 اس و ویوو ایکس 9 اس پلاس

    باتری 4015 میلی‌آمپر ساعتی
    اندروید 7 نوقا
    نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی – نمایشگر 5.85 اینچی فول اچ دی آمولد
    دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی
    دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی
    اسکنر اثر انگشت جلویی
    رم 4 گیگابایتی – حافظه داخلی 64 گیگابایتی
    دیگر کمپانی‌ها نیز تجربه استفاده از دوربین سلفی دوگانه را داشته‌اند. ال جی، اوپو و آلکاتل تا به امروز در محصولات خود از چنین ترکیبی استفاده کرده‌اند، اما محصولات اوپو همواره ارائه کننده زاویه بازتری هستند. شما شاید تا به امروز اسم ویوو را نشنیده باشید، اما این شرکت سخت به دنبال آن است تا این قضیه را تغییر دهد. یک شرکت تحلیلگر عنوان کرده است که ویوو با بیشترین سهم خواهی در بازارهای چین و هند جزو 5 گوشی ساز محبوب جهان است. این کمپانی به شدت مشغول مذاکره برای گرفتن اسپانسری دو جام جهانی پیش رو باشد، بنابراین در آینده بیشتر نام آن به گوش شما خواهد خورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر