تصویر رندر شده ای از اولین اکسپریا های سونی در سال ۲۰۱۷ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

عصر کالا- همان طور که مطلعید، کمپانی ژاپنی سونی قصد دارد فردا و در جریان نمایشگاه کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ در شهر بارسلونا اکسپریاهای جدیدی را معرفی کند و این کمپانی قصد دارد تا با معرفی یک گوشی پرچمدار، طرفداران خود را به وجد آورد.

تصویر رندر شده ای از اولین اکسپریا های سونی در سال ۲۰۱۷ پیش از رونمایی رسمی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار ، روز گذشته خبری در مورد مشخصات فنی احتمالی این دستگاه به همراه یک تصویر نه چندان واضح منتشر شد اما این بار فاش کننده ی سریالی و معتبر توئیتر، ایوان بلس تصویری رندر شده را منتشر کرده است که در آن شاهد چهار مدل مختلف از گوشی های جدید سونی هستیم. بر اساس گزارشات، این چهار گوشی فردا به طور رسمی در MWC 2017 معرفی خواهد شد.

    یکی از مدل های رده بالای اکسپریاهای جدید از صفحه نمایش QHD با رزولوشن 1440 * 2560  برخوردار خواهد بود اما سونی قصد دارد تا مدلی گران قیمت تر را با نام احتمالی Xperia XZ Premium معرفی کند که به صفحه نمایش 4K و رزولوشن 3840 * 2160 مجهز خواهد بود. سونی پیش از این نیز Z5 Premium را با نمایشگر 4K معرفی کرده بود که البته این رزولوشن تنها در زمان نمایش محتوای 4K کاربرد داشت و در حالت عادی رزولوشن به Full HD کاهش پیدا میکرد.  باید دید که آیا Xperia XZ Premium نیز این ویژگی را به این شکل در اختیار کاربر میگذارد یا خیر.

    با استناد به خبری که در ماه ژانویه منتشر شد، دو گوشی دیگر در گروه گوشی های میان رده قرار میگیرند و با شماره مدل G3112 و G3221 شناخته میشوند که به ترتیب دارای نمایشگر اچ دی و فول اچ دی خواهند بود. همچنین این دو مدل از دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی به همراه 4 گیگابایت رم برخوردار خواهند بود.

    با اینکه ایوان بلس در تصویر مدل های این دستگاه را مشخص نکرده است، اما احتمالا سومین گوشی از سمت چپ همان Xperia XZ Premium است و تصویر چهارم نیز متعلق به نسخه ی کامپکت این گوشی پرچمدار است. نمایشگاه MWC 2017 از فردا به طور رسمی آغاز خواهد شد و به زودی میتوانیم با محصولات جدید سونی آشنا شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر