در رویداد آینده اپل منتظر چه محصولاتی باشیم؟

عصر کالا- بلومبرگ در مطلبی به بررسی محصولات جدیدی که شرکت اپل در روزهای آینده از آن‌ها رونمایی کرد پرداخت.

در رویداد آینده اپل منتظر چه محصولاتی باشیم؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت اپل قصد دارد در هفته آینده از آیپدهای ارزان‌بها و یک نرم‌افزار آموزشی جدید رونمایی کند. پیش‌بینی می‌شود این اقدام به دلیل جلب توجه معلمان و دانش‌آموزان و دور کردن آن‌ها از محصولات شرکت‌های گوگل و مایکروسافت انجام خواهد شد.

    بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد شرکت اپل در بزرگترین رونمایی خود در سال جدید میلادی، بر بخش آموزشی تمرکز خواهد کرد. اپل در رویداد خود که روز پنجشنبه و در در یک دبیرستان فنی در شیکاگو برگزار خواهد شد، برای نخستین بار از سال 2012، از محصولاتی معرفی خواهند کرد که بخش آموزش را هدف قرار خواهد داد. همچنین، برگزار شدن این رویداد خارج از ایالت کالیفرنیا، بر اهمیت این رونمایی خواهد افزود.

    اپل قصد دارد در این رویداد از ارزان‌ترین آیپدها که برای بازار آموزشی مناسب خواهد بود رونمایی کند. منابع آگاه که نخواستند نامشان فاش شود همچنین اعلام کردند این شرکت قرار است در این رویداد، نرم‌افزاری را که برای کلاس درس طراحی کرده است به نمایش عموم بگذارد. مقامات اپل از اظهار نظر در این‌باره خودداری کرده اند.

    همچنین گفته می‌شود اپل قصد دارد لپتاپ مک‌بوک جدید و ارزان‌تری را به بازار عرضه کند که در نهایت جایگزین لپتاپ محبوب مک‌بوک ایر این شرکت خواهد شد. گفته‌ها حاکی است این لپتاپ جدید کمتر از 1000 دلار قیمت‌گذاری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر