کدام گوشی‌ها به اندروید ۷ آپدیت می‌شوند؟

عصر کالا- گوگل نسخه نهایی اندروید ۷ را در تابستان ۹۵ عرضه کرد. اگر می‌خواهید بدانید گوشی شما به نسخه بعدی این سیستم عامل آپدیت می‌شود یا خیر، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کدام گوشی‌ها به اندروید ۷ آپدیت می‌شوند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از شهر خبر؛ نسخه 7 سیستم عامل اندروید، که Nougat نامیده شده است، اول شهریور 1395 برای عموم کاربران منتشر شد. درحالی که طبق معمول دارندگان گوشی‌های نکسوس گوگل اولین افرادی بودند که این به‌روزرسانی را دریافت کردند، کاربران سایر گوشی‌های اندرویدی باید چند ماه منتظر بمانند تا نسخه 7 اندروید به مرور به دستشان برسد.

    هم‌زمان با معرفی نسخه جدید اندروید، اولین سوالی که در ذهن کاربران نقش می‌بندد این است آیا گوشی آنها نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کند یا خیر. در فهرست زیر نام گوشی‌هایی را می‌بینید که انتشار اندروید  7، یا همان اندروید نوقا، برای آنها تایید شده است و این به‌روزرسانی را قطعا دریافت خواهند کرد.

    توجه: این لیست نهایی نیست و ممکن است در آینده گوشی‌های بیشتری به آن اضافه شود. همچنین اگر نام گوشی خود را در این فهرست نمی‌بینید به این دلیل است که یا اندروید 7 برای آن گوشی منتشر نخواهد شد و یا اینکه از سوی شرکت سازنده اطلاعاتی در این زمینه منتشر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر