گوشی پرقابلیت هوآوی

عصر کالا- هوآوی که به عرضه گوشی‌های میان‌رده مقرون به صرفه مشهور است، از امروز گوشی جدیدی را به بازار گوشی‌های هوشمند می‌فرستد. Y۷ Prime با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی‌اش می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.

گوشی پرقابلیت هوآوی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی اس ام، هوآوی که به عرضه گوشی‌های میان‌رده مقرون به صرفه مشهور است، از امروز گوشی جدیدی را به بازار گوشی‌های هوشمند می‌فرستد. Y7 Prime با باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی‌اش می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند.
    هوآوی عرضه گوشی جدید پرقابلیت ولی با قیمتی جذاب با نام Y7 Prime را آغاز کرده است. این گوشی یکی از میان‌رده‌های جدید هوآوی است که پنج ویژگی قابل توجه دارد: باتری پرظرفیت 4000 میلی‌‌آمپرساعتی، اندروید نوقا، حسگر اثر انگشت در کنار مانیتور 5.5 اینچی شفاف و دوربین 12 مگاپیکسلی با امکان عکاسی با کیفیت حتی در محیط های کم نور.

    از منظر طراحی Y7 Prime Huawei بدنه فلزی صیقل خورده‌ با ضخامت 8.35 میلی‌متر داشته و فاقد دکمه Home فیزیکی در بدنه جلویی دستگاه است به طوری که دکمه‌های عملکردی برگشت و Home به صورت مجازی بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شوند. جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز در لبه بالایی گوشی قابل مشاهده است. دکمه‌های کنترل صدا و پاور دستگاه هر دو در لبه سمت راست دستگاه قرار دارند. مانیتور این گوشی با لبه های خمیده و یکپارچه با بدنه زیبایی دو چندانی به این مدل بخشیده اند. این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی عرضه می‌شود.

    حسگر اثر انگشت این گوشی در قاب پشتی دستگاه و زیر دوربین تعبیه شده است. این حسگر اثر انگشت تنها در 0.3 ثانیه می تواند اثر انگشت کاربران را پردازش نماید که از این منظر سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه این حسگر می‌تواند علاوه بر پردازش اثر انگشت، پیمایش عمودی و افقی انگشت را نیز تشخیص داده و از آن در پیمایش منوها و برخی نرم‌افزارهای داخلی بهره گیرد.
    Y7 Prime Huawei با سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5.1 به بازار آمده و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. این رابط کاربری به گونه ای اندروید این گوشی را از حیث تجربه کاربری بهینه کرده که 90 درصد از عملکردهای نرم‌افزاری این گوشی در کمتر از 3 مرحله به انجام می‌رسند.
    پردازنده Y7 Prime Huawei کوآلکوم اسنپدراگون 435 است که پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی این مدل هم Adreno 505 است. در نظر گرفتن 3 گیگابایت رم در کنار CPU و GPU قدرتمند، این گوشی را به مدلی بدل نموده که به خوبی می‌تواند تمام نیازهای روزمره کاربران را با سرعت بالا برطرف نماید. حافظه داخلی Y7 Prime هم 32 گیگابایت است که از طریق حافظه‌های جانبی تا سقف 128 گیگابایت قابل افزایش است.
    صفحه نمایش با کیفیت و شفاف این محصول هم 5.5 اینچ با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و از نوع IPS است.
    Y7 Prime از دو دوربین بهره می برد که هر دوی آنها از مشخصات خوبی برخودار هستند. دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل بوده و از سیستم فوکوس خودکارPDAF  که سرعت فوکوس بسیار بالایی دارد در کنار فلاش LED بهره می‌برد. پیکسل‌های این دوربین با اندازه بزرگ 1.25 µm موجب می‌شوند که این دوربین حتی در محیط‌های کم نور هم بتواند عکس‌های با کیفیتی ثبت نماید. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل است. این دوربین با F-Number به میزان 2.0 زاویه ثبت تصاویر بسیار بالایی دارد که این امر موجب می‌شود از فاصله کمتر، سوژه‌های بیشتری در کادر عکس‌های شما قرار گیرند.
    همان‌طور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد Y7 Prime از باتری پر ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد که برای گوشی با این قیمت و در قیاس با محصولات همرده در بازار یک مزیت رقابتی عمده محسوب می‌شود.
    در پایان می‌توان انتظار داشت که مجموع امکانات فوق در کنار قیمت رقابتی این مدل کاربران زیادی را در بازار ایران همانند همه بازارهای دنیا به این گوشی علاقمند نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر