پرچمداران جدید گوگل شبیه به آیفون ۱۰ هستند

عصر کالا- تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از پرچمداران جدید گوگل، گوشی پیکسل ۳ ایکس ال، وجود بریدگی بالای نمایشگر و دوربین سلفی دوگانه آن را تایید می‌کند.

پرچمداران جدید گوگل شبیه به آیفون ۱۰ هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی‌های پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 3 ایکس ال منتشر شده که نشان می دهد این گوشی‌های جدید هم نظیر آیفون 10 (ایکس) به بریدگی بالا صفحه نمایش (notch) مجهز هستند و یکی دیگر از قابلیت‌های جدید آن نیز دوربین سلفی دوگانه است.

    پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر عرضه و معرفی زودهنگام و همچنین تصاویری از نسل سوم و جدید گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی‌های جدید به اسپیکرهای استریو (stereo) ، صفحه نمایش بدون حاشیه کناری و شارژر بی سیم (وایرلس) مجهزند.

    گوشی‌های جدید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال قرار است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی ( Android P) و همچنین تراشه پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز باشند. طبق گزارش‌های منتشره، این دو گوشی جدید احتمالا در فصل پائیز سال جاری 2018 میلادی به بازارهای جهانی موبایل روانه خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر