مشکل ادامه دار گوشی های پرچمدار؛

این بار نوت ۸ سامسونگ

عصر کالا- طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، گوشی هوشمند جدید سامسونگ ـ گلکسی نوت ۸ ـ به هنگام اجرای همزمان برنامه‌ها هنگ می‌کند.

این بار نوت ۸ سامسونگ
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا به نقل از وب سایت engadget، ‌پس از آنکه مشکل و نقص در صفحه نمایش و صدای اسپیکرها در گوشی هوشمند جدید گوگل یعنی پیکسل 2، سر و صدای زیادی را به راه انداخت، هم اکنون نوبت به گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 رسیده است.

    گزارش های زیادی که از کاربران و مشتریان این گوشی پرچمدار سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است حاکی از آن است که نوت 8 به هنگام اجرای چند برنامه همزمان هنگ می‌کند و این امر موجب نارضایتی بسیاری از کاربران این گوشی جدید شده است.

    البته بیشترین تعداد دفعاتی که این گوشی هنگ کرده است، به هنگام ورود به برنامه مخاطبان است. کاربران گزارش داده اند که چه هنگامی که به طور مستقیم وارد این برنامه شده اند و چه در مواقعی که به طور غیر مستقیم توسط برنامه های دیگر به این برنامه مخباطبان مراجه کرده اند، شاهد آن بوده اند که عملکرد گوشی شان متوقف شده به اصطلاح هنگ کرده است.

    آنها همچنین در گزارش های خرابی گوشی‌های خود عنوان کرده‌اند که گوشی مذکور پس از هنگ کردن، دیگر به هیچ راه حلی واکنش نشان نمی دهد و کاربران بایستی گوشی خود را ریستارت (خاموش/روشن) کنند و یا تا خالی شدن کامل باتری به انتظار بنشینند.

    بر اساس گزارش های منتشر شده این مساله بیشتر برای کاربران آمریکایی و اروپایی رخ داده است اما بنظر می رسد محدود به منطقه یا کشور خاصی نیست.

    شرکت کره ای سامسونگ در واکنش به این ادعاها و گزارش های کاربران، هنوز در این خصوص به طور رسمی اظهار نظر نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر