آیفون ۸ پلاس با خم شدن هم آسیب نمی بیند

عصر کالا- زمانی که اپل گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس را عرضه کرد، بسیاری از کاربران از اینکه این گوشی در صورت قرار گرفتن در جیب و خم شدن می شکند و از کار می افتد اظهار نارضایتی کردند.

آیفون ۸ پلاس با خم شدن هم آسیب نمی بیند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس, شکستن نمایشگرهای آیفون به علت خم شدن جنجال گسترده ای به راه انداخت، تا حدی که اپل به همین علت مجبور به عذرخواهی از کاربران و اجرای برخی طرح های تعویض گوشی برای جلب رضایت کاربران شد.

    اپل برای تولید مدل های تازه تر آیفون 6 از مواد مستحکم تری استفاده کرد تا مقاومت این گوشی را در برابر فشار افزایش دهد. این شرکت برای تولید آیفون های جدیدتر خود و از جمله آیفون 8 پلاس از گذشته عبرت گرفته و این گوشی را با شیشه ای قدرتمند و بدنه ای مقاوم تولید کرده است.

    بررسی ها نشان می دهد حتی قرار گرفتن آیفون  8 پلاس در جیب عقب شلوار برای مدت طولانی باعث آسیب دیدن آن نمی شود و در شرایطی که این گوشی به علت خم شدن بدنه هم ممکن است تغییر شکل دهد، اما این مساله در عمل تاثیری بر کارآیی آن ندارد.

    اپل امیدوار است انتشار اخباری از این دست به افزایش اقبال برای خرید گوشی یادشده منجر شود. در ماه های اخیر و پس از عرضه گوشی آیفون ایکس استقبال از ان بسیار محدود بوده و گزارش ها حاکیست بسیاری از علاقمندان به آیفون به علت قیمت بالای 1000 دلاری حاضر به خرید این گوشی نشده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر