سامسونگ هدست بلوتوثی مجهز به بیکسبی تولید می کند

عصر کالا- ممکن است ساخت اسپیکر هوشمند شایعه شده سامسونگ با قابلیت بیکسبی متوقف شود.

سامسونگ هدست بلوتوثی مجهز به بیکسبی تولید می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ET News، ظاهراً سامسونگ با این تصور که چنین دستگاه هایی نمی توانند توجه کاربران زیادی را به خود جلب کنند دست از تولید آن کشیده است، اما بلند پروازی های این شرکت برای استفاده از دستیار بیکسبی در دیگر محصولات خود همچنان به قوت خود باقی است.
    شایعه شده به احتمال زیاد سامسونگ در حال کار بر روی یک هدست بلوتوثی مجهز به قابلیت بیکسبی است. این گزارش ادعا می کند سامسونگ با همکاری یک شرکت کره جنوبی در حال کار بر روی این دستگاه است که به احتمال زیاد طی ماه آینده همراه با گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد شد.

    این گزارش همچنین اضافه می کند سامسونگ هنوز در مورد فروش این هدست خاص در کنار گوشی نوت 8 و یا به صورت یک قطعه مجزا و مستقل تصمیم نگرفته است. البته نمی توان گفت آیا این گزارش صحت دارد و همین طور نمی توان قابلیت ها و عملکرد این هدست شایعه شده را تصور کرد، اما به نظر می رسد این هدست شباهت هایی با AirPod اپل داشته باشد.
    اخیراً یک تحلیلگر اعلام کرده AirPod های اپل رفته رفته بزرگتر از Apple Watch خواهند شد. بنابراین سامسونگ هم قصد دارد تا با تولید دستگاهی مشابه با آن از قافله عقب نماند. بهتر است در حال حاضر این گزارش ها را در حد یک شایعه نگاه کنید. آیا هدفون های مجهز به قابلیت بیکسبی می تواند توجه شما را به خود جلب کند؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر