فاش شدن اطلاعاتی جدید درباره صفحه نمایش Galaxy Note ۸

عصر کالا- صفحه نمایش Galaxy Note ۸ طبق جدیدترین اخبار به دست آمده اندازه بزرگتری در مقایسه با پرچمداران سال ۲۰۱۷ سری S سامسونگ داشته و از پنل خاصی در آن استفاده خواهد شد.

فاش شدن اطلاعاتی جدید درباره صفحه نمایش Galaxy Note ۸
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گجت؛ هفته گذشته ویدیویی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشتیم. اگرچه در ابتدا تصور کردیم این ویدیو کاملا فیک بوده و در واقع فقط یک قاب ساده گلکسی اس 8 پلاس در آن به نمایش در آمده است، اما بر اساس گزارش‌ جدید منتشر شده از کشور هلند، صفحه نمایش Galaxy Note 8 دارای اندازه 6.3 اینچ بوده و در آن دقیقا از همان پنل لبه به لبه Infinity Display که برای اولین بار در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شاهد به کار رفتن آن‌ها بودیم، استفاده خواهد شد.

    به این ترتیب نمایشگر گلکسی نوت 8 حتی از مدل پلاس پرچمداران سری S بزرگتر بوده و همانند آن‌ها به نسبت تصویر 18.5:9 مجهز خواهد شد. به عقیده خود سامسونگ این نسبت در مقایسه با نسبت 16:9 برای مشاهده ویدیو بهتر است، هر چند بسیاری از متخصصان بر خلاف این موضوع عقیده دارند.

    هنوز درباره رزولوشن صفحه نمایش گلکسی نوت 8 اطلاعات دقیقی نداریم. برخی پیش‌بینی می‌کنند رزولوشن این نمایشگر همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس همچنان 1440 در 2960 پیکسل باقی خواهد ماند. برخی دیگر معتقدند به دلیل تمرکز همیشگی سامسونگ بر روی نمایشگر محصولات سری Note و قابلیت‌های ارائه شده در آن‌ها، ممکن است وضوح تصویر پرچمدار جدید سری نوت به 4K افزایش پیدا کند.
    یکی از پیش‌بینی‌های اولیه درباره گلکسی اس 8، جاسازی حسگر اثر انگشت در نمایشگر بعد از حذف دکمه فیزیکی هوم بود. حسگر اثر انگشت نوری در این گوشی موبایل دیده نشد و به همین دلیل قطعه فیزیکی این سد امنیتی به پنل پشتی دستگاه انتقال پیدا کرد. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ این بار با صرف زمان کافی این قابلیت را به محصول جدید سری Note بیاورد.

    به عنوان دیگر مشخصه‌های سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی نوت 8 باید به وجود دوربین دوگانه اصلی و استفاده از اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش‌فرض اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود این محصول در نمایشگاه IFA 2017، که از روز اول سپتامبر (دهم شهریور) در برلین آلمان آغاز خواهد شد، رونمایی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر