ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy Z Flip مشخص شد

عصر کالا- گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ، نمایشگری دو لایه و باتری با ظرفیت بیشتر نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

ظرفیت باتری سامسونگ Galaxy Z Flip مشخص شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، گفته می‌شود گوشی هوشمند تاشوی جدید سامسونگ با نام Galaxy Z Flip قرار است ماه بعد میلادی همراه با گوشی‌های سری Galaxy S20 رونمایی شود. همچنان که به تاریخ معرفی این گوشی‌ها نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتر و بیشتری از این گوشی فاش می‌شود و همین اخبار فاش شده ممکن است گاهی هم تغییر کنند.

    در جدیدترین اطلاعاتی که از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده دیده می‌شود این گوشی همانطور که از قبل هم مشخص بود، با یک نمایشگر فوق باریک تولید خواهد شد و علاوه بر این، یک لایه دیگر از جنس پلاستیک هم روی این نمایشگر قرار خواهد گرفت. هدف از این ترکیب این است که شیشه از استحکام صفحه نمایش استفاده کند در حالی که پلاستیک از این شیشه محافظت می‌کند چرا که لایه پلاستیکی بالاتر از شیشه قرار خواهد گرفت. مطمئنا، کاربران علاقه بیشتری به داشتن شیشه روی صفحه نمایش‌های گوشی خود دارند، اما باید دید که صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند تاشو چگونه پیشرفت خواهند کرد. تولید Galaxy Z Flip با این ترکیب شیشه صفحه نمایش تنها قدم اول تولید اینگونه صفحه نمایش‌ها است و شاید در آینده شاهد گوشی‌هایی باشیم که صفحه نمایش‌های تمام شیشه‌ای داشته باشند.

    هنوز مشخص نیست که مقاومت لایه پلاستیکی در مقابل خراش‌های غیر عمدی چقدر خواهد بود. خوشبختانه، سامسونگ تدابیری اندیشیده است که کاربران خود را برای هرگونه خدمات پس از فروش راضی نگه دارد. با این وجود، ترکیب شیشه و پلاستیک برای بالا بردن مقاومت نمایشگر Galaxy Z Flip یک ترکیب خوب به نظر می‌رسد.

    از لحاظ عملکرد، به نظر نمی‌رسد که Galaxy Z Flip به مشکلی بخورد چرا که این گوشی هوشمند تاشو قرار است با پردازنده Snapdragon 855 تولید شود. درست است که این پردازنده همان پردازنده‌ای نیست که روی گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ کار گذاشته نشده، اما هنوز هم از لحاظ عملکرد بسیار قدرتمند است. دیگر سخت‌افزار قابل توجهی که در این گوشی دیده می‌شود، باتری آن است. درست است که جدیدترین باتری پرچمدار‌ها با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر تولید می‌شوند، اما این گوشی تاشو دارای باتری 3070 میلی‌آمپر ساعت است که نسبت به نسل گذشته خود 10 درصد بیشتر شده است. این ظرفیت با عملکرد صفحه نمایش همیشه روشن 6.7 اینچی کاملا خوب است.

    گذشته از همه این‌ها، این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش یک اینچی به سمت بیرون خواهد داشت که کاربران می‌توانند اعلان‌های خود را بدون باز و بسته کردن گوشی خود چک کنند. البته از این صفحه نمایش نمی‌توان برای گرفتن سلفی با دوربین‌های پشتی گوشی استفاده کرد که هرچند دوربین سلفی آن برای سلفی گرفتن کافی است.

    دیگر مزیتی که Galaxy Z Flip نسبت به جد خود دارد، این است که قیمت آن 850 دلار خواهد بود و تمام افراد می‌توانند به آن دست پیدا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر