با پردازنده هشت هسته ای

موبایل اقتصادی میزو A۵ معرفی شد

عصر کالا- شرکت چینی میزو (Meizu) امروز از سری جدید موبایل های خانواده A رونمایی کرده که نخستین عضو آنها A۵ نام دارد. این دستگاه که روی وب سایت رسمی این کمپانی قرار گرفته، محصولی ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری قابل قبول به شمار می رود.

موبایل اقتصادی میزو A۵ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو ، میزو A5 از نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن اچ دی (720×1280 پیکسل) برخوردار شده که تراکم پیکسلی 294ppi را به ارمغان می آورد. قلب تپنده این دستگاه چیپست MT6737 ساخت مدیاتک است که پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 را به همراه دارد.

    کمپانی چینی مقدار 2 گیگابایت حافظه رَم را برای A5 در نظر گرفته و فضای ذخیره سازی داخلی نیز 16 گیگابایت است. از نظر امکانات تصویربرداری هم باید به دوربین 8 مگاپیکسلی اصلی با فلاش LED و گشودگی دیافراگم f/2.0 اشاره کنیم، ضمن اینکه دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 در پنل جلویی نیز وظیفه ثبت سلفی و مکالمات تصویری را بر عهده دارد.

    قابلیت های ارتباطی میزو A5 نیز کاملاً رضایت بخش است که در میان آنها می توان به پشتیبانی از 4G VoLTE، وای فای و بلوتوث 4.1 اشاره کرد. جک 3.5 میلیمتری هدفون در این موبایل تعبیه شده و باتری 3060 میلی آمپر ساعتی نیز تغذیه سخت افزار را بر عهده دارد.

    میزو این موبایل را در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای به فروش می رساند و قیمتی معادل 105 دلار آمریکا را برای آن در نظر گرفته که برای دستگاهی در این رده کاملاً مطلوب به نظر می رسد. فروش این دستگاه هم اکنون در کشور چین آغاز شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر