گوشی OnePlus ۸T از نمایشگر ۱۲۲۰ هرتزی بهره می‌برد

عصر کالا- به تازگی اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند گوشی OnePlus ۸T از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد.

گوشی OnePlus ۸T از نمایشگر ۱۲۲۰ هرتزی بهره می‌برد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، شرکت وان پلاس در سال‌های اخیر به یکی از مدعیان بزرگ دنیای فناوری به خصوص در حوزه گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است و در برخی موارد شرکت‌های چینی سازنده گوشی‌های هوشمند از محصولات این شرکت کپی برداری می‌کنند. این شرکت معمولا اواخر هر سال گوشی‌های پرچمدار خود را معرفی می‌کند و به نظر می‌رسد امسال نیز این موضوع تکرار شود. اما به تازگی اخباری از گوشی جدید میان رده این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است که بخشی از اطلاعات سخت افزاری این گوشی را فاش کرده و اعلام می‌کند گوشی میان رده جدید وان پلاس، OnePlus 8T نام خواهد داشت.

    نمایشگر و دوربین گوشی OnePlus 8T
    گوشی OnePlus 8T از یک نمایشگر 6.55 اینچی از نوع AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده می‌کند. ابعاد این گوشی و اندازه نمایشگر آن دقیقا همان ابعاد استفاده شده در نسخه قبلی آن یعنی OnePlus 8 است، اما این نرخ تازه سازی آن از 90 هرتز به 120 هرتز افزایش پیدا کرده است.

    اگر بخواهیم درباره دوربین این گوشی صحبت کنیم باید بگوییم که بخش پشتی این گوشی از یک دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که لنز اصلی آن کیفیتی 48 مگاپیکسلی دارد. علاوه بر این گوشی OnePlus 8T از یک لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید با کیفیت 16 مگاپیکسل و یک لنز عمق سنج با کیفیت 2 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

    منبعی که این اطلاعات را منتشر کرده خبر از تغییر لنز اصلی این گوشی نسبت به نسل قبل آن را داده و اعلام کرده است که این گوشی می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالاتری به ثبت برساند.

    اطلاعات سخت افزاری گوشی OnePlus 8T
    این گوشی از یک پردازنده Snapdragon 865+ استفاده خواهد کرد که در کنار حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، توانایی پردازش بسیار بالایی دارد. این گوشی از اندروید 11 استفاده خواهد کرد و انتظار می‌رود وان پلاس آن را تا اواخر ماه جاری معرفی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر