توقف فروش آیفون ۷ با حافظه ۲۵۶

عصر کالا- شرکت اپل فروش آیفون ۷ با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را متوقف کرده است.

توقف فروش آیفون ۷ با حافظه ۲۵۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بررسی‌های جدید حاکی است که شرکت اپل پس از رویداد رونمایی از محصولات جدید و آیفون 8، 8 پلاس و آیفون 10 که در 12 سپتامبر سال جاری میلادی برگزار شد، فروش نسخه 256 گیگابایتی آیفون 7 را متوقف کرده است چراکه در وب سایت فروش محصولات اپل، خبری از خرید این نسخه از آیفون 7 نیست.

    هرچند که سخنگوی اپل هنوز در پاسخ به این سوال اظهار نظر نکرده است اما بخش فنی و خدمات این شرکت تکنولوژی آمریکایی اعلام کرده دیگر خبری از فروش نسخه 256 گیابایتی آیفون 7 نخواهد بود. حالا این سوال در ذهن بسیاری از کاربران و طرفداران برند اپل پیش می‌آید که چرا این غول تکنولوژی باید فروش آیفون 7 خود را متوقف کند؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت که حذف آیفون 7 با حافظه 256 گیگابایتی به خوبی نشان‌دهنده سیاست‌های اپل برای افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 ، به شمار می رود.

    شرکت اپل در تلاش است با حذف گزینه‌های موجود برای خرید از میان محصولات مختلف خود، کاربران و طرفداران خود را به سمت و سوی خرید آیفون‌های جدید خود سوق دهد.

    البته کاربران آمریکایی در صورت نیاز، این نسخه از آیفون را از طریق اپراتورهای مخابراتی خود سفارش دهند با اینکه شرکت اپل دیگر نسخه 256 گیگابایتی  آیفون 7 را به‌ صورت مستقیم عرضه نمی‌کند. برای مثال قیمت آیفون 7 با حافظه‌ی 256 گیگابایتی 749.99 دلار است، این درحالیست که آیفون 8 با بهره‌گیری از همین حافظه، 849.99 دلار به فروش می‌رسد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر