بهترین موبایل میان‌ رده دنیا

شیائومی می مکس ۲ معرفی شد

عصر کالا- شرکت شیائومی از بهترین موبایل میان‌ رده دنیا با نام شیائومی می مکس ۲ رونمایی کرده است.

شیائومی می مکس ۲ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، شرکت چینی شیائومی از نسل جدید فبلت میان رده می مکس با نام می مکس 2 با مشخصات سخت افزاری بهبود یافته و ظاهری نسبتا تغییر یافته رونمایی کرده است. این گوشی دارای سخت افزاری میان‌رده اما ظاهری زیبا و تکامل یافته‌تر نسبت به نسخه پیشن خود است که توانست فروش بسیار بالایی داشته باشد و یکی از محصولات محبوب شیائومی باشد.

    از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی  می مکس 2 باید به پردازنده هشت هسته‌ای  اسنپدراگون 625 با فرکانس پردازشی 2.0 گیگاهرتز، صفحه نمایش6.44 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، چهار گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری  میلی آمپر ساعتی 5300 با قابلیت پشتیبانی از نسل سوم شارژ سریع کوالکام و سیستم عامل اندروید کاملا بروز 7.1.1 نوقا همراه با رابط کاربری MIUI اشاره داشت.

    گوشی شیائومی می مکس 2 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 248 دلار  قیمت دارد و همچنین نسخه 4 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند با با 291 دلار به فروش خواهد رسید که قیمت مناسبی برای یک اسمارت فون میان‌رده محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر