ساخت برج شکلاتی ۲۴۰ کیلوگرمی با کمک کولر گازی DualCool ال جی

عصر کالا- یک برج شکلاتی ۲۴۰ کیلوگرمی در اتاقی که با استفاده از کولر گازی DualCool ال جی خنک می‌شد ساخته شد و توانست در برابر آب شدن به دلیل گرمای هوا مقاومت کند.

ساخت برج شکلاتی ۲۴۰ کیلوگرمی با کمک کولر گازی DualCool ال جی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، کولرهای گازی معمولا به خاطر گرمای زیاد با مشکلات مختلفی روبه‌رو می‌شوند. حتی در زمانی که کولر گازی در حال کار است نیز دمای اتاق افزایش پیدا می‌کند. امری که باعث خشمگین شدن ساکنان و سخت‌تر شدن تابستان می‌شود.

    به همین خاطر ال جی با استفاده از روشی خلاقانه توانسته نشان بدهد که چگونه فناوری‌های پیشرفته این شرکت می‌توانند در مقابل گرمای زیاد مناطقی مثل خاورمیانه و آفریقا دوام بیاورند. در این روش LG آزمایشی طراحی کرد تا نشان دهد چگونه کولر گازی DUALCOOL این شرکت حتی در دمای خارج اتاق 65 درجه‌ای هم می‌تواند فضای داخل اتاق را خنک نگه‌ دارد.

    برای نشان دادن عملکرد کولر گازی DUALCOOL ال جی ، این شرکت به سراغ آقای Frank Hasnoot، برنده مسابقات قهرمانی شکلات رفته است تا یک برج شکلاتی بسازد. او در همان ابتدا گفت که برای ساختن یک برج شکلاتی دمای اتاق باید در 20 درجه سانتی‌گراد ثابت بماند.

    آقای  Hasnoot و تیم آشپزانش در مقابل یک تیم دیگر در اتاقی کنار اتاق خود که با یک دیوار شیشه‌ای جدا شده بود رقابت می‌کردند و همه وسایل، ابزارها و امکانات برای هر دو تیم یکسان بود. تنها تفاوت این دو اتاق این بود که اتاق آقای Hasnoot از یک کولر گازی DUALCOOL ال جی استفاده می‌کرد و اتاق دیگر از یک مدل معمولی.

    وقتی هردو کولر گازی در حال کار بودند، دمای خارج اتاق شروع به افزایش کرد. در اتاقی که کولرگازی معمولی استفاده شده بود، بعد از یک دمای مشخص، دمای اتاق نیز شروع به افزایش کرد و کولرگازی نتوانست در مقابل گرما مقاومت کند.

    وقتی دمای خارجی اتاق از 55 درجه به 65 درجه رسید، دو گروه آشپزان در حال ساخت سازه شکلاتی بودند. شکلاتی که در اتاق با کولر گازی معمولی قرار داشت با افزایش دمای اتاق به 38 درجه، سریع شروع با آب شدن کرد، در حالی که شکلاتی که در اتاق مجهز به کولر گازی DUALCOOL ال جی بود به خاطر ثابت بودن دما در 20 درجه سانتی‌گراد هنوز حالت خود را حفظ کرده بود. با استفاده از کولرگازی DUALCOOL ال جی، برج 240 کیلوگرمی شکلات نه تنها کامل شد بلکه ساختار و زیبایی خود را نیز حفظ کرد.

    ثابت ماندن در دمای ایده‌آل با کولر گازی DualCool ال جی
    کولر‌ گازی DUALCOOL ال جی با جریان خنک‌کننده خود دمای هوای داخلی را در حالت ایده‌آلی که می‌خواهید نگه می‌دارد. حتی اگر دمای هوای خارج اتاق تا حد زیادی بالا برود. این امر نشان‌دهنده نوآوری، قدرت و بهره‌وری بالای این محصول است. به خصوص با توجه به گرمای دیوانه‌کننده در تابستان.

    قدرت بالای DUALCOOL از فناوری پیشرفته ال جی یعنی کمپرسور اینورتر مخصوص مناطق گرم حاره‌ای سرچشمه می‌گیرد. کمپرسوری که برای اولین بار در کولر گازی استفاده شده است تا بهره‌وری خارق‌العاده‌ای در اختیار مصرف‌کنندگان بگذارد.

    فناوری‌های خنک‌کننده هوا پیشرفت بزرگی در راستای افزایش راحتی و سلامتی ما داشته‌اند و در عین حال قیمت آن‌ها نیز کمتر از گذشته شده است. این اتفاق باعث شده است که کولرهای گازی چیزی بیشتر از یک وسیله خنک‌کننده و گرم‌کننده برای خانه و اداره باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر