اعتماد کاربران به سامسونگ، با وجود آتش‌سوزی‌ها

عصر کالا- علی‌رغم شکست مفتضحانه گلکسی نوت ۷، سامسونگ شاهد افزایش درخواست‌ها برای گلکسی S۸ است.

اعتماد کاربران به سامسونگ، با وجود آتش‌سوزی‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا ، سامسونگ شاهد درخواست‌های زیادی برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S8 و S8 پلاس است و این بدان معناست که مصرف‌کنندگان نگاهی فراتر از شکست این شرکت درباره گلکسی نوت 7 دارند.

    همچنین سرپرست سامسونگ در بخش موبایل در رویدادی در کره جنوبی اعلام کرده است که پیش‌خریدها برای گلکسی S8 و S8 پلاس از مدل‌های قبلی این شرکت یعنی گلکسی S7 و S7 edge که در ماه مارس سال گذشته عرضه شده بودند پیشی گرفته است.

    برنامه‌ریزی شده است که گلکسی S8 و S8 پلاس از تاریخ 21 آوریل (یک اردیبهشت 96) به بازارهای آمریکا وارد شود. این دستگاه‌ها شدیدا تحت نظر خواهند بود زیرا اولین عرضه گوشی پس از مسائل مربوط به گلکسی نوت 7 هستند که سامسونگ مجبور شد تولیدش را در ماه اکتبر متوقف کرده و بیش از سه میلیو واحد را فراخوانی کند.

    سامسونگ برای حرارت زیاد و همچنین چندین انفجار پیش‌آمده برای گلکسی نوت 7 که ناشی از باتری‌های این گوشی بود، مورد سرزنش قرار گرفت و این شرکت اعلام کرده است که این بار بیش از 100 هزار باتری را مورد آزمایش قرار داده تا اطمینان حاصل کند که مشکل آتش‌سوزی مشابهی برای S8 رخ نخواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر