با ۸ ویژگی فوق‌العاده گلکسی اس ۸ سامسونگ آشنا شوید

عصر کالا- یکی از مهم‌ترین گوشی‌های هوشمند امسال معرفی شد. سامسونگ گلکسی اس ۸ با مشخصات خوب و کاملش. از جمله ویژگی‌های این گوشی، نمایشگر فوق‌العاده آن، دستیار مجازی بیکسبی که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و قابلیت‌های کلیدی دیگر است

با ۸ ویژگی فوق‌العاده گلکسی اس ۸ سامسونگ آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی رو؛ قطعا شما درباره برخی از لوازم جانبی که برای این گوشی عرضه می‌شود چیزهایی شنیده‌اید. هدست جدید VR همراه با کنترل بلوتوثی آن و هدفون‌های مارک AKG که این هدفون‌ها در بسته‌بندی این گوشی موجود است. داک DeX که گوشی‌ هوشمند را تبدیل به یک کامپیوتر شخصی می‌کند. اپلیکیشن به‌روز شده S–Health با توانایی پاسخ‌دهی به سوالات شما و همچنین سنسور دوربین با برند جدید و عملکرد بهتر.

    مشخص است که سامسونگ تمرکز خود را بر روی طراحی این گوشی گذاشته که این امر باعث شده این پرچمدار سامسونگ در کنار سایر مشخصات و ویژگی‌های آن بیش از پیش جذاب شود.

    در اینجا 8 تا از بهترین ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 که در تبلیغات این شرکت به آن‌ها مستقیما اشاره نشده است را برای شما معرفی می‌کنیم.

    1) شارژ بی‌سیم سریع

    شما ممکن است فکر کنید شارژ بی‌سیم آهسته صورت گرفته و برای شارژ شدن وقت زیادی را می‌گیرد، اما سامسونگ به طور فعال مشغول کار روی این موضوع بوده است. گلکسی اس 8 از شارژ بی‌سیم با سرعت تقریباً دو برابر 2.5 آمپری پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که اکثر شارژرهای بی‌سیم 1.5 آمپری هستند. آن به اندازه شارژرهای سیمی سریع نیست اما کاملا قابل‌قبول و کاربردی است.

    اگر شما قصد استفاده از شارژر بی‌سیم سریع سامسونگ را دارید می‌توانید آن را از آمازون به قیمت 90 دلار تهیه کنید. به نظر می‌رسد این شارژر تنها در بازار کشورهایی عرضه می‌شود که شدت جریان برق لازم را دارا می‌باشند. همچنین به نظر می‌رسد این شارژر دارای فن برای خنک کردن گوشی است. شارژر بی‌سیم با تماس یه پنل پشتی گوشی باعث بالا رفتن حرارت می‌شود که استفاده از یک فن خنک کننده بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

    2) شخصی‌سازی کردن

    سامسونگ با دکمه‌ها روی صفحه نمایش خداحافظی کرده. گلکسی اس 8 برای شما این امکان را فراهم می‌کند که کلیدهای میانبر نرم‌افزارهایتان را همراه با پس‌زمینه‌های رنگارنگ شخصی سازی کنید.

    3) دکمه هوم همیشه در دسترس است

    حتی اگر آیکن دکمه هوم بر روی صفحه نمایش نمایان نباشد یا صفحه نمایش خاموش باشد، با  فشار بر روی صفحه، دکمه هوم ظاهر می‌شود و می‌توانید آن را مشاهده کنید. به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید با روشن کردن صفحه نمایش اس 8 برنامه‌های باز را ببندید و اعلان‌ها را مشاهده کنید.

    4) پردازش تصویر چند قابی (Multi-frame)

    در زمینه دوربین گلکسی اس 8 نسبت به نسل قبلی خود بهبودهایی دارد. سامسونگ از یک الگوریتم پردازش تصویر قوی در دوربین گلکسی اس 8 استفاده کرده به گونه‌ای که گلکسی اس 8 با فرمان عکاسی، 3 عکس به جای 1 عکس می‌گیرد و شفاف‎ترین تصویر را به عنوان تصویر پایه انتخاب کرده و از تصاویر دیگر برای کاهش تاری استفاده می‌کند. این امر در تمامی تصاویر به سرعت اتفاق می‌افتد به گونه‌ای که شما قادر به تشخیص آن نخواهید بود.

    5) کنترل دوربین با یک دست

    سامسونگ به جای اضافه کردن یک حالت کنترلی برای دوربین، آن را به گونه‌ای بهینه‌سازی کرده که با یک دست به تمامی تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشید. با کشیدن انگشت روی صفحه و در جهت‌های مختلف باعث تغییر حالت‌های عکسبرداری، تعویض بین دوربین جلو و عقب و تنظیمات فیلترهای مربوط به دوربین می‌شوید. علاوه بر این با حرکت انگشت بر روی دکمه شاتر به سمت راست یا چپ، به عنوان زوم روی تصویر عمل می‌کند.

    6) افزایش عمر مفید باتری

    پیشرفت تکنولوژی به سامسونگ اجازه داده تا طول عمر باتری گلکسی اس 8 را افزایش دهد. اگر گلکسی اس 7 در طول یک سال استفاده 80 درصد ظرفیت موثر باتری خود را حفظ می‌کرد این میزان در گلکسی اس 8 به 95 درصد می‌رسد. البته چنین معیارهایی بستگی به میزان استفاده شما از گوشی و دفعات شارژ و دشارژ گوشی دارد. اما سامسونگ به وضوح روی این موضوع کار کرده است، چیزی که در دراز مدت متوجه آن خواهید شد.

    7) اینترنت سریع‌تر

    گلکسی اس 8 در میان اولین گوشی‌هایی است که سرعت اینترنت 1 گیگابایت در ثانیه را در شبکه‌های LTE ساپورت می‎کند. این ویژگی را مدیون مودم X16 کوآلکام هستیم که داخل پردازنده اسنپ‌دراگون 835 قرار دارد که این مدل از گلکسی اس 8 در کشورهای آمریکا و چین به فروش می‌رسد. افسوس که این سرعت از اینترنت تنها در آزمایش‌ها به دست آمده است ولی دنیای تکنولوژی روز‌به‌روز در حال پیشرفت است و در آینده‌ای نزدیک این سرعت اینترنت قطعا خارج از آزمایش‌ها و برای همه در دسترس خواهد بود.

    8) نمایشگر با کیفیت بالا و نسبت تصویر جدید

    مطالب زیادی در مورد نسبت 18:9 صفحه نمایش سامسونگ نوشته شده است. اما گلکسی اس 8 به سبب نمایشگر ‘Deep Red’ OLED به خود می‌بالد. و بیشتر روی آن مانور می‌دهد تا نسبت تصویری آن.

    با توجه به اندازه‌گیری‌های DisplayMate که توسط سامسونگ نیز تایید شده‌اند، وسعت رنگ صفحه نمایش 113% از DCI–P3 و 142% از استاندارد رنگی sRGB است.

    گلکسی اس 8 اولین گوشی هوشمند است که تاییدیه ‘Mobile HDR Premium’ را دریافت کرده است. این تاییدیه مربوط به عمق تصاویر، فضای رنگ و محدوده دینامیکی می‌شود که می‌توان با آن محتوای HDR از آمازون، Netflix و دیگر ارائه دهندگان را مشاهده کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر