آیفون مدل ۲۰۱۸ دو سیم‌کارته می‌شود؟

عصر کالا- بسیاری از گزارش‌ها نشان می‌دهد که حداقل یکی از گوشی‌های آیفون که در سپتامبر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی می‌شوند، از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهند کرد.

آیفون مدل ۲۰۱۸ دو سیم‌کارته می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, طبق اخبار قبلی می‌دانیم که در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند.

    اپل آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

    حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشره نشان می‌دهد که دست کم یکی از آیفون‌های مدل 2018 دو سیم‌کارته خواهند بود و در صورتی که صحت این خبر تایید شود، این نخستین باری است که اپل به دو سیم‌کارته کردن گوشی‌های هوشمند خود اقدام می‌کند.

    دو مدل گران قیمت که قرار است جانشین آیفون 10 شوند، به نمایشگرهای اولد (OLED) مجهز خواهند بود اما مدل مقرون به‌صرفه و ارزان قیمت آن از یک صفحه نمایش ال سی دی ( LCD) بهره‌مند خواهد شد.

    منیگ چی کو – تحلیلگر ارشد موسسه تحقیقاتی KGI securities – پیش‌تر و در فروردین ماه اعلام کرده بود که دو مدل از آیفون‌های سال 2018 از دو سیم کارت پشتیبانی خواهند کرد.

    استفاده از دو سیم‌کارت در گوشی‌های هوشمند یکی از دلایلی است که گوشی‌های هوشمند اندرویدی را در مقایسه با آیفون محبوب‌تر کرده است چراکه بسیاری از کاربران این روزها از دو یا چندین سیم‌کارت استفاده می‌کنند که پشتیبانی از این قابلیت می‌تواند مزیت بزرگی در خریداری و انتخاب موبایل باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر