امروز عرضه‌ی جهانی گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس آغاز شد

عصر کالا- امروز روزی است که بسیاری از طرفداران گوشی‌های هوشمند در دنیا منتظر آن بودند. امروز گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس به‌صورت رسمی عرضه‌ی خود را در بازارهای جهانی آغاز کردند. شاید بتوان گفت این شانس بزرگی برای تصاحب یک گوشی هوشمند قوی با طراحی خاص باشد. برای سامسونگ این فرصتی است تا بعد از فاجعه‌ی نوت ۷ بتواند وجهه‌ی پیشین و جایگاه خود را بازیابد. سامسونگ می‌خواهد جاه‎طلبی خودش را ثابت کند و نشان دهد که می‌تواند یک گوشی قدرتمند بسازد.

امروز عرضه‌ی جهانی گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی کالا؛ چهار بازار جهانی امروز گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را می‌فروشند. آمریکا، کانادا، پورتوریکو و کره. در سایر کشورها مثل ایران طی یکی دو هفته‌ی آینده این گوشی وارد بازار می‌شود.

    S8 حاصل تمام تجربیات سامسونگ در این سه سال برای بهبود استفاده از نمایشگر خمیده در گوشی‌هایش است. لبه‌های خمیده نمایشگر S8 برای استفاده به‌عنوان میان‌بر برای رسیدن به برنامه‌های مورد علاقه، اطلاعات تماس افرادی که بیش از هر کسی با آن‌ها سروکار دارید یا نمایش اطلاعات جامع مثل آب‌و‌هوا و اخبار موردنظرتان، کاربرد دارد.

    در S8 امکاناتی سخت‌افزاری وجود دارد که برای اولین بار عرضه‌ شده‌اند. بلوتوث 5 که به پروفایل صوتی جدیدی برای انتقال صدا مجهز شده یکی از آن‌‍‌هاست. این گوشی 4G، خروجی صدای 32 بیتی با نرخ 384 کیلوهرتز همراه با هدفون‌های AKG دارد. سامسونگ DeX نام یک وسیله‌ی جانبی سامسونگ است که امکان اتصال گوشی به مانیتوری بزرگ‌تر برای انجام کارهای روزمره را می‌دهد. از امکانات جدید سامسونگ که در پرچمدار جدیدش ارائه شده، دستیار صوتی «بیکسبی» (Bixby) است که می‌تواند رقیبی برای سیری و دستیار صوتی گوگل باشد. البته بیکسبی هنوز روی این گوشی ها فعال نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر