مشخصات جدیدی از سامسونگ گلکسی A۷۰s منتشر شد

عصر کالا- به‌تازگی در پلتفرم Geekbench، تصویر و مشخصات جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی A۷۰s منتشر شده است.

مشخصات جدیدی از سامسونگ گلکسی A۷۰s منتشر شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از زومیت، تصاویری از سامسونگ گلکسی A70s به‌همراه برخی از مشخصات آن در پلتفرم Geekbench دیده‌ شده است. مدل جدید که با کد SM-A707F شناخته می‌شود، از تراشه‌ی اسنپدراگون 675 و 6 گیگابایت رم بهره می‌برد. همان‌‌طور‌که انتظار می‌رفت، این گوشی از اندروید 9 پای بهره می‌برد که احتمالا به‌جای نسخه‌ی 1.5 که در گلگسی نوت 10 استفاده‌ شده بود، از نسخه‌ی 1.1 بهره خواهد برد.

    تاکنون، تنها مشخصات مذکور از گلگسی A70s منتشر‌ شده است. گلکسی A70 هم در مدل پایه از تراشه‌ی اسنپدراگون 675 و 6 گیگابایت رم بهره می‌برد؛ بنابراین، باید دید گلگسی A70s در مقایسه با A70 چه تغییراتی تجربه خواهد کرد. پیش‌تر، شایعه شده بود گلکسی A70s با حسگر دوربین 64 مگاپیکسلی جدید عرضه خواهد شد؛ اما شایعه‌ای دیگر این موضوع را نقض می‌کند و می‌گوید اولین حسگرهای 64 مگاپیکسلی در گوشی‌های Oppo و شیائومی و نیز گوشی‌های سال آینده‌ی سری A سامسونگ استفاده خواهد شد.

    باوجوداین، با درنظرگرفتن برگه‌ی اطلاعاتی گلکسی A10s که از تقویت دوربین در مقایسه با مدل A10 معمولی حکایت می‌کرد، می‌توانیم تقویت حسگر دوربین برای مدل A70s را نیز انتظار داشته باشیم. این احتمال وجود دارد حسگر 32 مگاپیکسلی پشت گوشی با حسگر 48 مگاپیکسلی استفاده‌شده در مدل A80 جایگزین شود؛ اما تأیید این مسئله امر دشواری است. گلکسی A70 یکی از گوشی‌های محبوب و پرکاربرد سامسونگ است که از ویژگی‌های همچون نمایشگر AMOLED و باتری با طرفیت 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ فوق سریع بهره می‌برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر