کوالکام مقصر اصلی برای عدم تغییر در سنسور تشخیص انگشت آیفون ۸ است

عصر کالا- در طول چند ماه گذشته شایعات زیادی درباره حذف سنسور تشخیص اثر انگشت از روی آیفون ۸ شنیدیم.

کوالکام مقصر اصلی برای عدم تغییر در سنسور تشخیص انگشت آیفون ۸ است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، خیلی از شایعات می‌گفتند که این سنسور به زیر صفحه نمایش می‌رود و خیلی‌ها هم به این موضوع اشاره می‌کردند که سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی می‌رود. امروز «مینگ-چی کو» (Ming-Chi Kou) یکی از تحلیلگران محصولات اپل به این موضوع اشاره کرد که تکنولوژی قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر صفحه نمایش آیفون 8 را شرکت کوالکام  به وجود آورده است. البته این تکنولوژی با مشکلاتی رو‌به‌رو شده و به همین دلیل اپل از آن روی گوشی جدید خودش استفاده نمی‌کند. مینگ-چی کو به این موضوع اشاره کرده که سنسور جدید کوالکام با مشکلاتی مانند دقت و سرعت پایین دست و پنجه نرم می‌کند.

    البته همین چند وقت پیش شرکت چینی Vivo نشان داد که سنسور تشخیص اثر انگشت را زیر صفحه نمایش گوشی جدیدش قرار داده است.

    سرعت و دقت چیزی است که کاربران در زمان استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت به آن نیاز دارند. شرکت Vivo هم نشان داد که تکنولوژی جدیدی که دارد از نظر سرعت و دقت پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است. این سنسور به خوبی متوجه اثر انگشت واقعی و تقلبی می‌شود؛ اما هنوز سرعت مناسب را پیدا نکرده است. موضوع سرعت می‌تواند روی تجربه کاربری تاثیر زیادی داشته باشد.

    شرکت کوالکام هم به احتمال زیاد سنسور تشخیص اثر انگشت جدید خودش را برای تابستان سال آینده آمده می‌کند و می‌توانیم آمیدوار باشیم که روی گوشی‌های سال آینده شاهد قرار گرفتن این سنسور زیر صفحه نمایش خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر