موبایل LG V۳۰ ممکن است نمایشگر دوم نداشته باشد

عصر کالا- به نظر می آید که ال جی به خوبی مشغول تماشای عملکرد اخیر شرکت هموطن خود بوده و در حال رونویسی از سیاست های سامسونگ است.

موبایل LG V۳۰ ممکن است نمایشگر دوم نداشته باشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ اول از همه شنیدیم که LG V30 قرار است بدنه ای شیشه ای داشته باشد، درست مثل G6. و حالا در گزارشی جدید آمده که ویژگی نمادین سری V، یعنی نمایشگر دوم قرار نیست در V30 پدیدار شود.

    دو موبایل V10 و V20 هر دو در قسمت بالایی خود یک نمایشگر باریک و کوچک برای برخی اعلان ها داشتند. اگرچه همین نوار باریک امضای سری V بود ولی کمتر کسی به استفاده از آن علاقه نشان می داد.

    با حذف آن، کمی فضا برای نمایشگر اصلی باز می شود و V30 قرار است همانند G6 نسبت تصویر 18:9 یا 2:1 را داشته باشد که با توجه به استقبال از جی 6، محتمل به نظر می رسد.

    همچنین گفته شده V30 همراه با یک پنل OLED عرضه خواهد شد که اگر این اتفاق رخ دهد، اولین بار است در پرچمداران ال جی چنین قابلیتی را می بینیم و این رویه با ارائه آیفون جدید ادامه پیدا می کند.

    در نهایت، V30 شامل اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد شد. انتظار می رود که V30 نمونه بزرگتری از G6 باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر