Jelly یک گوشی ۲.۴۵ اینچی با سیستم عامل اندروید نوقا است

عصر کالا- هم رسان: این روزها وقتی صحبت از یک گوشی هوشمند می‌شود، بیشتر موضوع صحبت اختصاص به ویژگی‌های نمایشگر گوشی دارد زیرا با یک نمایشگر بزرگ‌تر و با کیفیت‌تر، بازی کردن، گشت و گذار در وب و تماشای فیلم لذت بخش تر است.

Jelly یک گوشی ۲.۴۵ اینچی با سیستم عامل اندروید نوقا است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، به نظر می‌رسد سازندگان گوشی Jelly چنین اعتقادی ندارند.Jelly یک گوشی هوشمند اندرویدی با نمایشگر 2.45 اینچی است که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار کوچک‌تر است. سازندگان Jelly در تبلیغات این گوشی به نکته اشاره کرده‌اند که این گوشی به راحتی در جیب جای می‌گیرد؛ ویژگی که شاید گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر و گران‌تر فاقد آن باشند.
    بر روی گوشی سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اجرا می‌شود و سرعت بالایی دارد. البته این نکته را هم فراموش نکنید که دستگاه‌های اندرویدی اندکی در بازار هستند که سیستم عامل نوقا را اجرا می‌کنند.

    از نظر مشخصات فنی این گوشی مجهز به پردازنده 1.1 گیگاهرتزی، باتری 950 میلی آمپر بر ساعت است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. این گوشی با دو مدل در دسترس است و هم اکنون در وب سایت کیک استارتر قرار گرفته است بنابراین اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست آورید و برای حمایت از آن در پویش کیک استارتر عضو شوید به وب سایت رسمی کیک استارتر مراجعه فرمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر