بهترین تبلت‌های اندرویدی سال ۲۰۱۷ +عکس

عصر کالا- تبلت‌های اندرویدی هدیه خوبی برای همه افراد هستند، از کودکان سه ساله گرفته تا مادربزرگها می‌توانند از این دستگاه‌ها به خوبی استفاده کنند. اما با توجه به اینکه تبلت‌های بسیار زیادی در بازار وجود دارند، انتخاب یک محصول خوب با قیمت مناسب مشکل به نظر می‌رسد.

بهترین تبلت‌های اندرویدی سال ۲۰۱۷ +عکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی رو، در حال حاضر بیش از صد مدل تبلت در بازار وجود دارد که ارزش بسیاری از آنها در برابر قیمت پرداختی پایین است و یا کیفیت خوبی ندارند.
    به همین دلیل در ادامه این مطلب چند تبلت اندرویدی که کیفیت بسیار خوبی داشته و قیمت مناسبی دارند را معرفی کرده‌ایم تا در خرید تبلت‌ها به شما کمک کرده باشیم. با کلیک همراه باشید.

    سامسونگ گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3)

    در صورتی که به دنبال یک تبلت اندرویدی قدرتمند می‌گردید پیشنهاد ما گلکسی تب اس 3 است که یکی از بهترین دستگاه موجود در بازار است.
    گلکسی تب اس 3 دارای صفحه نمایش Super AMOLED با پشتیبانی از اچ دی آر، چهار اسپیکر با خروجی صدای استریو و باتری قدرتمندی است که با سرعت بالایی شارژ می‌شود و عمر بالایی نیز دارد. همچنین این تبلت با قلم‌های اس پن سامسونگ (S Pen) عرضه می‌شود که برای یادداشت برداری و طراحی عملکردی بسیار مناسب دارد.
    از ظاهر زیبای این تبلت نیز نمی‌توان به آسانی گذر کرد. طراحی دستگاه مشابه با گوشی‌های سامسونگ بوده و در جلو و پشت بدنه از شیشه استفاده شده، قاب تبلت و گوشه‌ها نیز با یک فریم تمام فلزی پوشیده شده است. بدنه مستحکم و سبک وزن تب اس 3 حس گرانقیمت بودن را به کاربران منتقل می‌کند.
    البته قیمت حدود 600 دلاری دستگاه کمی گران به نظر می‌رسد، اما در صورتی که به دنبال خرید یکی از بهترین تبلت‌های بازار هستید پیشنهاد می‌کنیم تا این مبلغ را پرداخت کنید.
    مشخصات فنی
    صفحه نمایش 9.7 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 2048×1536 و تراکم پیکسلی 264ppi
    پردازنده چهارهسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 820
    رم 4 گیگابایتی
    32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت استفاده از کارتهای حافظه تا 256 گیگابایت
    دوربین پشت 13 مگاپیکسل، دوربین جلو 5 مگاپیکسل
    باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت
    اندروید 7.0 نوقا
    237.3 در 169 در 6 میلیمتر، 429 گرم

    گوگل پیکسل سی (Google Pixel C)

    گوگل با معرفی پیکسل سی در مراسم نکسوس سال 2015 افراد بسیاری را غافلگیر کرد. این تبلت توسط گوگل ساخته شده و برای افرادیست که به دنبال انجام کارهای خلاقانه هستند. با اینکه این دستگاه کمی گران به نظر می‌رسد اما کیفیت و قابلیت‌های بسیار خوبی دارد. پیکسل سی دارای صفحه نمایش بزرگ 10.2 اینچی، باتری 34.2WHr (معادل 9000 میلی‌آمپر ساعت)، اندروید نوقا 7.1، رم سه گیگابایتی و پردازنده انویدیا تگرا ایکس 1 است. برخی قطعات جانبی اصلی گوگل مثل Official Keyboard یا صفحه کلید فولیو نیز توسط گوگل برای این تبلت عرضه می‌شوند.
    همانطور که بالاتر نیز گفتیم پیکسل سی نسبت به سایر تبلت‌های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد، اما در صورتی که به دنبال خرید یک دستگاه خاص و با کیفیت هستید و آپدیت‌های نرم افزاری برای شما مهم هستند، پیشنهاد می‌کنیم تا این محصول گوگل را خریداری کنید.
    مشخصات فنی
    صفحه نمایش 10.2 اینچی LTPS LCD با رزولوشن 2560×1800 و تراکم پیکسلی 308ppi
    پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای انویدیا تگرا ایکس 1 با حداکثر فرکانس 1.9گیگاهرتز
    رم 3 گیگابایتی
    32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی بدون قابلیت استفاده از کارتهای حافظه
    دوربین پشت 8 مگاپیکسل، دوربین جلو 2 مگاپیکسل
    باتری 34.2WHr
    اندروید 7.1 نوقا
    242 در 179 در 7 میلیمتر، 517 گرم

    تبلت انویدیا شیلد کی 1 (Nvidia SHIELD TABLET K1)

    در صورتی که از طرفداران تبلت انویدیا شیلد بوده باشید، بدون شک از کار با مدل جدیدتر آن یعنی کی 1 لذت خواهید برد. مشخصات فنی و طراحی این دو تبلت شباهت‌های بسیاری زیادی به هم دارد اما در کی 1 قسمتی لاستیکی مانند به کناره‌های بلندگوها اضافه شده و نام شیلد با استفاده از حروف فلزی برجسته در پشت دستگاه خودنمایی می‌کند.
    اما مهمترین تغییری که در کی 1 نسبت به مدل پیشین مشاهده می‌شود حذف قلم استایلوس است. همچنین کابل شارژر و آداپتور نیز همراه با این تبلت عرضه نمی‌شوند. انویدیا با حذف این قطعات سعی داشته تا دستگاهی نسبتا قدرتمند و ارزان قیمت را وارد بازار کند. شیلد کی 1 که تنها 200 دلار قیمت دارد یکی از بهترین و ارزانترین تبلت‌های موجود در بازار است.
    مشخصات فنی
    صفحه نمایش ال سی دی 8 اینچی با رزولوشن 1920×1200 و تراکم پیکسلی 283ppi
    پردازنده چهارهسته‌ای انویدیا تگرا کی 1
    رم 2 گیگابایتی
    16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت استفاده از کارتهای حافظه تا 256 گیگابایت
    دوربین پشت 5 مگاپیکسل، دوربین جلو 5 مگاپیکسل
    باتری 19.75WHr
    اندروید 7.0 نوقا
    221 در 126 در 9.2 میلیمتر، 390 گرم

    هواوی مدیاپد ام 3 (Huawei MediaPad M3)

    هواوی با عرضه مدیا پد ام 3 در تلاش بوده تا یک تبلت قدرتمند اما ارزان قیمت را به مشتریان ارائه دهد و همانطور که از مشخصات فنی و تجربه کاری با آن به نظر می‌رسد، در انجام این کار موفق بوده است.
    ام 3 با صفحه نمایش 8.4 اینچی، باتری با عمر بالا و بلندگوهای دوگانه 1 واتی‌هارمن کاردون یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشاهده فایل‌های تصویری و ویدئوهای یوتیوب است. با اینکه در برخی موارد بازی‌ها با کندی اجرا می‌شوند، اما ام 3 قادر است تا بازیهای سه بعدی پیشرفته را نیز با سرعت قابل قبولی اجرا کند. همچنین با استفاده از این تبلت ارزان قیمت می‌توانید تماس برقرار کنید.
    مشخصات فنی
    صفحه نمایش 8.4 اینچی IPS با رزولوشن 1600×2560 و تراکم پیکسلی 359ppi
    پردازنده هشت هسته‌ای‌ های‌سیلیکون کیرین 950
    رم 4 گیگابایتی
    32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت استفاده از کارتهای حافظه تا 256 گیگابایت
    دوربین پشت 8 مگاپیکسل، دوربین جلو 8 مگاپیکسل
    باتری 5100 میلی‌آمپر ساعت
    اندروید 6.0 مارشمالو
    215.5 در 124.2 در 7.3 میلیمتر، 310 گرم

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر