هواوی گوشی باعاطفه تولید می کند!

عصر کالا- استفاده از فناوری هوش مصنوعی در محصولات مختلف الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است و حالا استفاده از آن در گوشی های همراه امکانات جدیدی را به ارمغان آورده است.

هواوی گوشی باعاطفه تولید می کند!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, شرکت چینی هواوی قصد دارد با استفاده از یک دستیار هوش مصنوعی درک احساسات و عواطف را برای تلفن های همراه تولیدی خود ممکن کند و واکنش های احساسی را نیز توسط این گوشی امکان پذیر سازد.

    هواوی می گوید در آینده با استفاده از فناوری هوش مصنوعی گوشی هایی تولید می کند که برای ارائه مشورت و پاسخ به کاربران خود شرایط احساسی و عاطفی وی را هم در نظر می گیرند و حتی می توانند کاربران را دلداری دهند.

    این شرکت هنوز در این زمینه اطلاعات بیشتری ارائه نکرده، اما گفته می شود هوش مصنوعی مورد استفاده هواوی با بررسی دقیق تن و حالت صدا، شرایط چهره فرد و دیگر علائم احساسی قابل برآورد در مورد واکنش مناسب تصمیم می گیرد و به عنوان مناسب ممکن است برای آرام کردن کاربر عصبانی یک موسیقی مناسب را انتخاب و پخش کند.

    پیش از این سامسونگ هم از برنامه هایی برای تولید گوشی هایی با چنین قابلیت هایی خبر داده بود، هر چند هنوز مشخص نیست گوشی های مذکور چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر