آیفون ۸ احتمالا دارای اسمارت کانکتور خواهد بود

عصر کالا- سال گذشته میلادی پیش از رونمایی از آیفون ۷ شایعات مختلفی منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی به قابلیت Smart Connector آیپد پرو مجهز خواهد بود، در هر حال پس از معرفی آیفون ۷ توسط اپل مشخیص شد که این شایعات صحت نداشتند. اما اکنون شایعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد اپل احتمالا قصد دارد در آیفون ۸ سال ۲۰۱۷ خود از چنین قابلیت استفاده کند.

آیفون ۸ احتمالا دارای اسمارت کانکتور خواهد بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات، این شایعه جدید توسط وب سایت The Verifier مطرح شده است. ظاهرا این کانکتور جدید می‌تواند فرآیند شارژ بی سیم آیفون‌های اپل را راحت تر کند و از تجهیزات VR/AR پشتیبانی می‌کند البته مشخص نیست منظور کدام تجهیزات است مگر اینکه منظور این گزارش این باشد که اپل به زودی تجهیزات VR/AR را نیز به فهرست محصولات تولیدی خود اضافه خواهد کرد.

    با توجه به اینکه اپل علاقه زیادی به استفاه از فناوری هایش در تمامی محصولات خود دارد، دور از انتظار نیست که شاهد بکارگیری اسمارت کانکتور در آیفون‌های این شرکت باشیم. با این حال این فرضیه که این قابلیت به آیفون 8 اضافه شود و اینکه به منظور شارژ بی سیم یا پشتیبانی از تجهیزات VR/AR مورد استفاده قرار گیرد، داستان متفاوتی است.

    در مجموع انتظار می‌رود که آیفونی که اپل امسال به بازار عرضه می کند از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و دارای مشخصات سخت افزاری جدیدی همچون نمایشگر OLED باشد، مواردی که احتمالا موجب افزایش قیمت این گوشی بیشتر از حد عادی خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر