آیفون ۸ احتمالا به شارژر ۱۰ واتی USB-C مجهز می‌شود

عصر کالا- شرکت اپل هم به این باور رسیده که باید در محصولات جدیدش از USB-C استفاده کند.

آیفون ۸ احتمالا به شارژر ۱۰ واتی USB-C مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از دیجی کالا، به همین دلیل مدتی می‌شود که در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک این شرکت می‌توانیم حضور این پورت را ببینیم.

    با این حال جای تعجب است که تا امروز در گوشی‌های این شرکت شاهد وجود USB-C نیستم اما مهم‌ترین مشکل، اتصال گوشی به لپ‌تاپ هایی است که به این پورت مجهز شده‌اند. همین امر موجب شده تا کاربر برای اتصال گوشی آیفون خود به لپ‌تاپ های مجهز به USB-C یک مبدل کانکتور برای اتصال به همراه داشته باشد و از شارژرهای USB-A استفاده کند.

    حالا گزارش‌هایی به گوشی رسیده که در آیفون 8 احتمالا شاهد حضور شارژرهای USB-C هستیم. بدین صورت، آیفون جدید قابلیت شارژ 10 واتی را دارد و همین ویژگی باعث شارژدهی بسیار سریع‌تر نسبت به مدل‌های پیشین آیفون با شارژر 5 واتی می‌شود. ضعف آیفون های قبلی باعث می‌شد تا کاربران برای اتصال گوشی به لپ تاپ‌های USB-C دانگل بخرند و بعضی از کاربران هم از آداپتورهای 12 واتی آیپد برای شارژ سریع‌تر آیفون‌های مدل های فعلی استفاده کنند.

    حال اگر این گزارش خبر درستی از قابلیت آینده آیفون 8 داشته باشد، از این پس کاربران می‌توانند به راحتی با عملکردی بهتر و سریع تر گوشی های آیفون جدید را شارژ و اطلاعات آن را با کامپیوترهای مجهز به USB-C رد و بدل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر