حسگر اثرانگشت آیفون ۸ کجا قرار می‌گیرد؟

عصر کالا- زمانی که پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ معرفی شد، خیلی‌ها از تصمیم این شرکت در مورد قرار دادن حسگر اثرانگشت در بخش پشتی گوشی انتقاد کردند.

حسگر اثرانگشت آیفون ۸ کجا قرار می‌گیرد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین،بویژه اینکه این حسگر جایی بسیار نزدیک به دوربین گوشی قرار گرفته بود. این موضوع از این نظر هم مهم بود که سامسونگ پیش از این حسگر اثرانگشت را در بخش جلویی گوشی و درون دکمه هوم قرار می‌داد و این تغییر رویه سر و صدای زیادی به پا کرد.
    به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجی کالا ، مدتی پیش شایعاتی هم درباره آیفون 8 منتشر شد که اگر صحت داشته باشند باید منتظر اقدام مشابه شرکتاپل درباره حسگر اثرانگشت آیفون جدید باشیم. این شایعات هم‌زمان با انتشار یک طرح از آیفون 88 به بیرون درز کردند که نشان می‌داد دوربین دوتایی آیفون 88 به شکل عمودی طراحی شده و حسگر اثرانگشت هم در پشت گوشی قرار دارد.
    اخیرا خبر دیگری هم منتشر شده که ادعا می‌کند در حال حاضر دو طرح مختلف در مورد آیفون 8 آزمایش شده. در یک نمونه طراحان حسگر اثرانگشت را زیر صفحه‌‌نمایش گوشی قرار داده‌اند و در طرح دیگر آن را به بخش پشتی گوشی منتقل کرده‌اند و نهایتا بین این دو طرح دست به انتخاب خواهند زد. قطعا در ماه‌های آینده شایعات و خبرهای بسیاری در مورد این گوشی جنجالی شرکت اپل خواهیم شنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر