آیفون‌های ۲۰۱۸ در چه تاریخی معرفی خواهند شد؟ +عکس

عصر کالا- پاییز و تاریخ معرفی آیفون‌ها نزدیک است اما اپل هیچ تاریخی را تا به حال مشخص نکرده است. با توجه به تاریخ انتشار آیفون‌های سال گذشته، تاریخ احتمالی انتشار این گوشی‌ها را برای شما استخراج کرده‌ایم.

آیفون‌های ۲۰۱۸ در چه تاریخی معرفی خواهند شد؟ +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، پاییز به زودی از راه می‌رسد یعنی باید منتظر این باشیم که شرکت اپل، سری بعدی iPhone‌ها را معرفی کند که بعد از iPhone 8، 8 Plus و iPhone X خواهند آمد و در حال حاضر هیچ اطلاع و خبر تأیید شده‌ای از تاریخ دقیق رونمایی و عرضه این گوشی‌ها نداریم. با این وجود، با بررسی تاریخ‌های معرفی نسل گذشته آیفون‌ها که شرکت اپل در سال‌های گذشته پیش گرفته است، چند احتمال قوی درباره تاریخ معرفی آیفون‌ها در سال 2018 به دست آمده است.

    در شش سال اخیر، اپل برای مراسم رونمایی از آیفون‌های خود الگوی ثابتی را پیش گرفته است و در روزهای سه‌شنبه و یا چهارشنبه این کار را انجام داده است. علاوه بر این، هیچوقت اتفاق نیفتاده است که اپل در دو هفته آخر ماه سپتامبر این کار را انجام دهد. در نتیجه می‌توان از روی همین چهار روز را برای معرفی آیفون‌ها در سال 2018 حدس زد: سه‌شنبه، 13 شهریور، چهارشنبه، 14 شهریور؛ سه‌شنبه 20 شهریور و چهارشنبه، 21 شهریور.

    امسال در آمریکا، تعطیلات روز جهانی کارگر مصادف با اولین دوشنبه ماه سپتامبر می‌شود. با مشاهده شش سال اخیر، متوجه می‌شویم که اپل در این شش سال وقتی روز کارگر با هفته سوم یا زودتر در ماه سپتامبر مصادف می‌شد، آیفون‌های نسل بعد را هفته بعد از آن معرفی می‌کرد. در برخی موارد که این مناسبت به پنجم و یا ماه‌های بعد می‌خورد، اپل گوشی‌های آیفون خود را در چهارشنبه بعدی یا دو روز بعد از روز کارگر معرفی می‌کرد همانگونه که در سال‌های 2015 و 2016 اتفاق افتاده است.

    در سال 2018، روز جهانی کارگر مصادف با دوشنبه 3 سپتامبر است پس اگر اپل الگوی سال‌های اخیر خود را پیش بگیرد، سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته بعد از این مناسبت، از آیفون‌ها رونمایی خواهد کرد یعنی 11 , 12 سپتامبر که به شمسی مصادف است با 20 و 21 شهریور. این تاریخ‌ها به خوبی انتظار ما را از تاریخ عرضه آیفون‌ها به مغازه‌های iStore هم برآورده می‌کند چرا که در شش سال گذشته اپل یک هفته و نیم پس از رونمایی گوشی‌ها را به مغازه‌ها عرضه می‌کند. برای درک بهتر الگوی شش سال گذشته اپل به جدول زیر توجه کنید:

    اگر تاریخ عرضه آیفون‌های نسل بعد در مغازه‌ها را 21 سپتامبر مصادف با 30 شهریور در نظر بگیریم، به احتمال زیاد این گوشی‌ها در تاریخ 12 سپتامبر یعنی 21 شهریور معرفی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر