اکسپریا X Concept در هفته آینده به اندروید ۷.۱.۲ بروزرسانی خواهد شد

عصر کالا- Xperia X Concept یکی دیگر از اسمارت‌فون‌‌های میان رده از سری Concept است که توسط کمپانی سونی معرفی شد و به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد این گوشی را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید بروز‌رسانی کند.

اکسپریا X Concept در هفته آینده به اندروید ۷.۱.۲ بروزرسانی خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی رسان، سونی پس از سه سال عرضه گوشی‌های سری Z و پس از تجربه شکستی سخت از دیگر رقبا تصمیم گرفت، تلفن‌های هوشمند جدید خود را با پسوند X روانه بازار کند. به جرات می‌توان گفت این شرکت در سال‌های اخیر سهم اصلی خود را در بازار از دست داده و فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و شاید بتوان گفت تنها چیزی که این سازنده نام آشنای ژاپنی را به آینده امیدوار کرده وجود تعدادی وفادار همیشگی به این برند است. همچنین دست نکشیدن سونی از این طراحی نسبتا تکراری در موبایل‌هایش از نکاتی بسیار تامل برانگیز درباره این سازنده موبایل است.

    به هر حال خوشبختانه این کمپانی هنوز به ارایه آپدیت برای اسمارت‌فون‌های خود اهمیت می‌دهد و همین مورد باعث خشنود شدن بسیاری از کاربران خواهد شد. طبق برنامه اعلام شده برای بروزرسانی سیستم‌عامل گوشی‌های سونی، این شرکت قصد دارد که نسخه اندروید 7.1.2 را برای گوشی Xperia X Concept عرضه کند و مطمئنا این موضوع خبری خوش برای خریداران این میان‌رده توانمند خواهد بود.

    هرچند این نسخه از اندروید با ویژگی قابل توجهی همراه نشده، اما گوگل قابلیت‌هایی را در بخش‌های مختلف از جمله: بهتر و سریع‌تر شدن عملکرد سوایپ سنسور اثر انگشت، بهبود اتصالات بلوتوث و هشدارهایی در مورد مصرف باتری دستگاه قرار داده است. همانطور که می‌دانید گوشی Xperia X Concept همچنان از توانایی سوایپ سنسور اثر انگشت بهره نمی‌برد و مطابق بر گفته‌های سونی همچنان این شرکت تصمیم ندارد تا این قابلیت نسبتا کاربردی را به این تلفن‌هوشمند میان‌رده خود اضافه کند. بد نیست اشاره کنیم که گوشی Xperia X Concept از دوربینی با رزولوشن 23 مگاپیکسلی، نمایشگری 5 اینچی و 3 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر