۳ موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی شد

عصر کالا- یک تولید کننده ژاپنی موبایل در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی از سه موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی کرد.

۳ موبایل میان رده با دوربین های با کیفیت رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت سونی در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی از سه تلفن هوشمند رونمایی کرد. البته هیچ کدام از این دستگاه ها پرچمدار نیستند بلکه همه موبایل هایی میان رده هستند که سونی به آنها «ابرتلفن های هوشمند میان رده» لقب داده است.

    موبایل های گفته شده ویژگی های میان رده دارند مانند پردازشگر اسنپ دراگون 630، اما دوربین ها و مواد به کاررفته در آنها از کیفیت بالایی برخوردارند.

    در حقیقت یکی از آنها به نام Xperia XA2 Ultra مجهز به دوربین پشتی 23 مگاپیکسلی و دو دوربین جلویی است. دو موبایل دیگر به نام های Xperia XA2 و Xperia L2 استایل و مشخصاتی مشابه دارند.

    به هرحال Xperia XA2 Ultra از دو موبایل دیگر جذابیت بیشتری دارد. این موبایل صفحه نمایشگر6 اینچی FHD با 1080 پیکسل دارد. موبایل در چهار رنگ نقره ای، سیاه، آبی و طلایی عرضه می شود. یکی از دوربین های جلویی دستگاه 8 مگاپیکسل و لنز 120 درجه دارد. دوربین دیگر نیز 16 مگاپیکسلی است و حسگر ثبات تصویر دارد.  دیگر مشخصات آن عبارتند از پردازشگر 630 اسنپ دراگون، حافظه ذخیره 32 یا 64 گیگابایت، 4گیگابایتRAM  باتری 3850 میلی آمپری و اندروید 8 اورئو.

    Xperia XA2 نیز دارای مشخصاتی مشابه است اما کمی کوچکتر است به طوریکه مجهز به نمایشگر 5.2 اینچیFHD است. همچنین جلوی دستگاه فقط یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

    Xperia L2 نیز یک نمایشگر 5.5 اینچی FHD با 1080 پیکسل دارد. این دستگاه مجهز به اندروید نوقا 7.1.1 است. همچنین دوربین پشتی آن 13 و دوربین جلویی 8 مگاپیکسل است.   حافظه ذخیره آن 32 گیگابایت، 3 گیگابایت RAM و یک باتری 3300 میلی آمپری دارد.

    Xperia L2 از اواخر ژانویه در برخی بازارها عرضه می شود و دو موبایل دیگر نیز از فوریه روانه بازار می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر