بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۷ +جدول

عصر کالا- در گزارش موجود، به بررسی و معرفی بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۷ میلادی خواهیم پرداخت.

بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی سال ۲۰۱۷ +جدول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهترین تلفن هوشمند سال 2017 میلادی کدام است؟ کدام یک در رقابت با رقیبان سرسخت خود آنها را از سر راه برمی‌دارد و بر همه آنها حکومت می‌کند؟ حالا که به آخرین روز های سال جاری میلادی نزدیک می شویم به پاسخ دادن به این سوالات خواهیم پرداخت. گوشی های هوشمند اندرویدی بسیاری در سال 2017 به بازارهای بین المللی عرضه شد تا کاربران از فناوری های نوین آنها استفاده و بهره ببرند. اما از میان این تلفن های هوشمند ما به معرفی تعدادی از بهترین‌های آنها می پردازیم.

    آزمایش های زیادی  توسط کارشناسان حوزه فناوری در این سال از گوشی های اندرویدی بعمل آمده است، اما تست هایی را اندروید اثوریتی انجام داده است که آن را دقیق ترین مقایسه ای دانسته که  تا به حال در این سال انجام شده است، اکنون همه چیز به پایان رسیده است و  وقت آن شده تا به برندگان جامع برسیم.

    اما برای چگونگی انتخاب برترین ها، معیار هایی نظیر تست صفحه نمایش، صدا، دوربین، باتری، عملکرد و ...  به همراه نظرات کاربران در این انتخاب ها مورد بررسی قرار گرفته است.

    بزرگترین چالش در آزمایش ها مربوط به دوربین گوشی ها بود، اغلب به نظر می رسد دوربین های اکثر گوشی ها بهترین در نوع خود باشند، اما ممکن است از لحاظ فنی اینطور نباشد. برای بخش دوربین ها بالاترین امتیاز، 10 قرار داده شده است و علاوه بر تست ها، تجربیات کاربران هم در امتیاز ها تاثیرگذار بوده است. از کاربران خواسته شد به دستگاهی که تصور می کردند بهترین تصاویر را شکار می کند، رای دهند. پس از دریافت 4000 رای از سوی کاربران نتایجی به این صورت بود که گوگل پیکسل 2 XL توانست  36.5 درصد از آرا را دریافت کند و بالای صفحه قرار بگیرد، به دنبال آن گلکسی نوت 8 با 22.7 درصد، وان پلاس 5T با 12.8 درصد و هواوی Mate 10 Pro با  8.2 درصد آرا رتبه های بعدی را کسب کرد.

    در سایر بخش های نیز به همین ترتیب معیار های انتخاب برگزیدگان، علاوه بر تست های صورت گرفته، با در نظر گرفتن نظرات کاربران امتیاز دهی شده است.

    در ادامه به اینکه کدام تلفن اندروید در لیست ما بیشترین ارزش را در برابر پولی که داده می شود ارائه می دهد، پاسخ داده می شود. با توجه به این که ارزش در برابر پول برای هر کاربر ممکن است ذهنی باشد، تصمیم گرفته شد با نگاه کردن به امتیاز کلی هر تلفن هوشمند اندرویدی و تقسیم آن با قیمت فروش آن در ایالات متحده امریکا به نتایجی برسیم.

    گوشی هوشمند وان پلاس 5T توانست با کسب نمره 59.22 رتبه نخست ارزش خرید را کسب کند، رتبه های بعدی را نیز نوکیا 8 با 56.83 امتیاز، Moto Z2 Force با 44.84 امتیاز کسب کردند بعد از این سه نیز به ترتیب تلفن های هوشمند Mate 10 Pro ، بلک بری KEYone ، گلکسی Note 8 و ال جی V30 در جایگاه های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

    2017 یک سال باورنکردنی برای گوشی های هوشمند بود، با این حال، پس از انجام بیش از 40 آزمایش، تنها 1 دستگاه سزاوار بهترین تلفن هوشمند اندرویدی سال است و این گوشی هواوی Mate 10 Pro می باشد که با امتیاز مجموع 361 و اختلاف بسیار کمی نسبت به گلکسی Note 8 که 354 امتیاز کسب کرد، توانست بهترین گوشی اندروید سال 2017 میلادی عنوان بگیرد. گوشی وان پلاس 5T نیز با امتیاز مجموع 337، در جایگاه سوم قرار گرفت.

    بزرگترین شگفتی در این امتیازات نتایج حاصله برای ال جی V30 و پیکسل 2 XL بود که به ترتیب در جایگاه ششم و هشتم قرار گرفتند. به نظر می رسید بر روی کاغذ هر دو دستگاه  جایگاه بهتری را در این لیست کسب کنند، اما موفق به ارائه نتایج خوبی در آزمون های و نظرخواهی نشدند. گوشی Moto Z2 Force نیز پدیده این لیست بود و توانست به رتبه پنجم بهترین های اندرویدی 2017 برسد.

    در ادامه در جدولی نتایج کامل امتیازات در بخش های مختلف به نمایش گذاشته شده است:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر