سخنگوی تعزیرات:

۶ هزار گوشی تلفن همراه یک گرانفروش به نفع دولت توقیف شد

عصر کالا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ضبط ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در یک انبار به نفع دولت خبر داد و گفت: این محموله پس از تأیید به نفع دولت توقیف شده است.

۶ هزار گوشی تلفن همراه یک گرانفروش به نفع دولت توقیف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سید یاسر رایگانی در این رابطه اظهار کرد: متخلف گرانفروشی در شهر تهران به پرداخت 96 میلیارد و 683 میلیون ریال جریمه نقدی به اتهام گرانفروشی تلفن همراه محکوم شده بود که بعد از قطعی شدن حکم، اجرای آن ابلاغ شد، اما با توجه به این که اموال منقول و غیر منقولی از این متخلف شناسایی نشده بود پرونده از آذر سال گذشته راکد بود تا این که با گزارشی مشخص شد این فرد دارای یک انبار گوشی تلفن همراه است.

    وی افزود: نیروهای اجرای احکام تعزیرات حکومتی اداره کل تعزیرات شهر تهران با همکاری نیروی انتظامی به این محل اعزام شدند و پس از اینکه تأیید شد این محموله متعلق به متخلف مذکور است، 6 هزار و 59 دستگاه گوشی تلفن همراه در این انبار به نفع دولت توقیف شد.

    سخنگوی سازمان تعزیرات به پرونده دیگری در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: شرکتی در این استان به اتهام قاچاق 450 هزار و 182 لیتر گازوئیل به پرداخت 7 میلیارد و 503 میلیون ریال جزای نقدی علاوه بر مصادره این مقدار گازوئیل محکوم شد.

    رایگانی افزود: در پرونده‌ای دیگر در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با گزارش نیروی انتظامی استان، محموله لوازم یدکی کشف شد که متهم به دلیل نگهداری کالاهای قاچاق به پرداخت 321 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و محموله به نفع دولت ضبط شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر