زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد

عصر کالا- گزارش جدیدی منتشر شده است که ادعا می‌کند سامسونگ در ژانویه ۲۰۱۹ از گلکسی اس ۱۰ رونمایی خواهد کرد.

زمان معرفی گلکسی اس ۱۰ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, به تازگی گزارشی منتشر شده است که ادعا میکند سامسونگ، گلکسی اس 10 را در اولین ماه سال 2019 (ژانویه) رونمایی خواهد کرد. اگه این خبر صحت داشته باشد یعنی پرچم‌دار سری اس، دو ماه زودتر از گلکسی اس 9 رونمایی خواهد شد.

    البته این خبر دور از ذهن نیست چرا که گلکسی اس 9 نیز یک ماه زودتر در مقایسه با اس 8 معرفی شد. "The Bell" نشریه متعلق به به کره جنوبی در گزارشی نوشته که سامسونگ از تامین کنندگان قطعات خواسته تا ساخت قطعات تاشو را از ماه نوامبر شروع کنند. بدین ترتیب احتمال میرود تا گلکسی X در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه معرفی شود.

    این احتمال می رود برای آن که دو گوشی سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 و گلکسی X با یکدیگر تلاقی نکند، آن ها را با فاصله از هم معرفی کند و بدین ترتیب اگر سامسونگ برای رونمایی از گلکسی اس 10 در ژانویه برنامه‌ریزی کرده باشد، احتمالا این گوشی را در نمایشگاه CES 2019 در لاس‌وگاس که در تاریخ 8 تا 11 ژانویه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

    رونمایی از دو گوشی حائز اهمیت سامسونگ با فاصله زمانی یک‌ماهه نسبت به ‌یکدیگر، منطقی به‌نظر می‌رسد اما این موضوع هنوز توسط سامسونگ به صورت رسمی تأیید نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر