گلکسی S۷ سامسونگ محبوب ترین موبایل دنیا لقب گرفت

عصر کالا- گلکسی اس ۷ سامسونگ طبق گزارشات محبوب ترین تلفن هوشمند دنیاست.

گلکسی S۷ سامسونگ محبوب ترین موبایل دنیا لقب گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ اگر بگوییم این موبایل فوق العاده بوده قطعا حق مطلب را در رابطه با آن ادا نکرده ایم چراکه کهکشانی مورد بحث در سال گذشته به تنهایی توانست جایگاه سامسونگ را در بازار پرچمداران دنیا حفظ نماید.

    سامسونگ تاکنون 55 میلیون دستگاه از این موبایل را به فروش رسانده
    طبق برخی آمارها، غول فناوری کره ای توانسته بالغ بر 55 میلیون دستگاه از این اسمارت فون را به فروش برساند و حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می دهند اس 7 پرکاربردترین تلفن هوشمند دنیاست.

    همانطور که در گوشه و کنار خوانده اید تا مدت های طولانی گلکسی اس 5 بیشترین تعداد کاربر در سطح دنیا را داشت و حتی گلکسی اس 6 هم نتوانست رکورد آن را بشکند. حالا ظاهرا گلکسی اس 7 توانسته به این موفقیت دست پیدا کند.

    البته گفته می شود که دارندگان گلکسی اس 5 در این موفقیت دخیل بوده اند و بسیاری از آنها بعد از اتمام قراردادهای دو ساله شان با اپراتورها موبایل های خود را به این نسخه ارتقاء داده اند.

    به همین خاطر تحلیلگران مدعی شده اند که گلکسی اس 8 حتی موفق تر از نسخه قبلی اش ظاهر می شود چراکه دارندگان نسخه 6 این موبایل به زودی قراردادهایشان تمام می شود و باید آن را به روز رسانی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر